Zrealizowany przez BE7 projekt tożsamości wizualnej marki Moyha, w kwietniu tego roku został dostrzeżony i nominowany do prestiżowego konkursu, w którym jury złożone z ekspertów z całego świata nagradza najciekawsze oraz najbardziej innowacyjne projekty ze sfery designu.
BE7 opracowało strategię, komunikację oraz tożsamość wizualna dla Moyha – marki z branży home decor. Jej produkty charakteryzuje minimalistyczny styl, bez zbędnych zdobień i ferii barw, a ich najważniejszą cechą są naturalne materiały użyte w produkcji. Agencja stworzyła claim akcentujący główne wartości marki, który został płynnie przełożony na tożsamość wizualną brandu. Idea „simply good” doskonale odzwierciedla styl życia Moyha – naturalność, prostotę i równowagę.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
– Od samego początku wiedzieliśmy, że Moyha może śmiało wyruszać w świat i konkurować z międzynarodowymi markami wnętrzarskimi. Po dogłębnym poznaniu założeń biznesowych marki, mocno wczuliśmy się w jej klimat i zależało nam na oddaniu wartości jakimi się kieruje, ponieważ są nam bliskie. Poczuliśmy projekt całym sercem, dlatego tak bardzo cieszymy się, że to właśnie on został doceniony przez jurorów i urzekł ich swoją prostotą oraz autentycznością. Pękamy z dumy – mówi Marcin Jasiński, BE7 Managing Director.
W lutym 2019 BE7 weźmie udział w uroczystej gali, na której osobiście odbierze nagrodę.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas