NUADU to innowacja pośród narzędzi edukacyjnych. Jest pierwszym w Polsce interaktywnym narzędziem, które zapewnia edukację dostosowaną do indywidualnego potencjału dziecka. W widoczny sposób odróżnia się od konkurencyjnych marek. Dzięki podkreśleniu kompetencji, dynamiki i swobody w komunikacji marki, NUADU jest przyjazne dla wszystkich, zarówno uczniów, rodziców jak i nauczycieli, czy decydentów wysokiego szczebla.
Agencja BE7 zajęła się przygotowaniem strategii marki, strategii komunikacji oraz tożsamości wizualnej. Pierwszym krokiem do stworzenia spójnego wizerunku było określenie osobowości marki. W rezultacie, powstało narzędzie takie, jakim wyobrażamy sobie idealnego nauczyciela: wyluzowane ale z autorytetem.
Zobacz również
W NUADU, indywidualne podejście do każdego ucznia to podstawa, co było podłożem do stworzenia tożsamości wizualnej.
„NUADU dopasowuje się do poziomu uczniów, uwzględniając, że mają różne możliwości i każdy z nich startuje z różnego pułapu. Tożsamość wizualna trzyma się więc tych założeń. Stworzyliśmy logo, którego bazowa wersja jest swoistą ramą. Jej wypełnienie zostaje już tylko kwestią ludzkiej wyobraźni.” mówi Maciej Sznitowski, Art Director BE7.
Coraz więcej szkół rozpoczyna przygodę z NUADU, a twórcy otrzymują bardzo pozytywny feedback.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej o Agencji BE7 na www.be7.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing