BE7 prezentuje nowe oblicze edukacji…

Jak stworzyć wizerunek marki, które zrewolucjonizuje polską edukację? Dzięki połączeniu inteligentnego mechanizmu oraz pomysłu na markę autorstwa Agencji Kreatywno- Strategicznej BE7, NUADU zdobywa coraz więcej zwolenników.
O autorze
1 min czytania 2017-02-15

NUADU to innowacja pośród narzędzi edukacyjnych. Jest pierwszym w Polsce interaktywnym narzędziem, które zapewnia edukację dostosowaną do indywidualnego potencjału dziecka. W widoczny sposób odróżnia się od konkurencyjnych marek. Dzięki podkreśleniu kompetencji, dynamiki i swobody w komunikacji marki, NUADU jest przyjazne dla wszystkich, zarówno uczniów, rodziców jak i nauczycieli, czy decydentów wysokiego szczebla. 

Agencja BE7 zajęła się przygotowaniem strategii marki, strategii komunikacji oraz tożsamości wizualnej. Pierwszym krokiem do stworzenia spójnego wizerunku było określenie osobowości marki. W rezultacie, powstało narzędzie takie, jakim wyobrażamy sobie idealnego nauczyciela: wyluzowane ale z autorytetem.

W NUADU, indywidualne podejście do każdego ucznia to podstawa, co było podłożem do stworzenia tożsamości wizualnej.

„NUADU dopasowuje się do poziomu uczniów, uwzględniając, że mają różne możliwości i każdy z nich startuje z różnego pułapu. Tożsamość wizualna trzyma się więc tych założeń. Stworzyliśmy logo, którego bazowa wersja jest swoistą ramą. Jej wypełnienie zostaje już tylko kwestią ludzkiej wyobraźni.” mówi Maciej Sznitowski, Art Director BE7. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Coraz więcej szkół rozpoczyna przygodę z NUADU, a twórcy otrzymują bardzo pozytywny feedback.

Więcej o Agencji BE7 na www.be7.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się