BE7 tworzy strategię komunikacji marki AA na rynkach zagranicznych

Tak dobrze znane u nas kosmetyki AA są obecne na wschodnich rynkach dopiero od kilku lat, pozycjonując się głównie dzięki nowościom produktowym.
O autorze
0 min czytania 2017-09-14

Wkrótce agencja strategiczno-kreatywna BE7 wyprowadzi markę na nowy poziom komunikacji, pozwalający na wyraziste zaakcentowanie jej wyróżników względem konkurencji.

Agencja BE7 została zaproszona przez firmę OCEANIC – właściciela marki AA, do przetargu na opracowanie koncepcji kreatywnej do komunikacji wizerunkowej marki na rynkach zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem Ukrainy, Litwy i Białorusi.

Pozycja marki kosmetycznej AA w Polsce jest mocno ugruntowana, a jej wizerunek bardzo precyzyjny. Natomiast za granicą marce brakowało wyrazistej komunikacji. Prace BE7 zaczęły się od gruntownej analizy rynków docelowych i konkurencji. Przed wypracowaniem ostatecznej komunikacji, zespół BE7 podjął się także określenia założeń strategicznych marki.

Przedstawiona strategia komunikacji oraz szerokie podejście do zagadnienia zapewniły agencji wygraną. Marka AA pojawi się za granicami Polski w nowej odsłonie, podkreślając swoje najważniejsze wartości: bezpieczeństwo i skuteczność.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj