BE7 wprowadza nową strategię w outdoorze

Polski producent sprzętu outdoorowego CUMULUS powierzył agencji strategiczno-kreatywnej BE7 swoją markę, w wyniku czego już wkrótce zmieni się jej strategia komunikacji oraz tożsamość.
O autorze
0 min czytania 2018-01-31

CUMULUS to Polska marka, która odnosi coraz większe sukcesy na rynku zagranicznym, w związku z czym nadszedł czas na aktualizację jej wizerunku. Aby jednak można było zobaczyć efekt wizualny, najpierw trzeba przeprowadzić prace u podstaw dookreślając i definiując jej osobowość, wartości i emocje, które pozwolą firmie w spójny sposób rozwijać się na wielu płaszczyznach.

Agencja strategiczno – kreatywna BE7 przeprowadzi swojego klienta, przez cały proces rebrandingu.

Prace jeszcze w toku. Ich efekty będzie można zobaczyć niedługo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj