W ramach nowej roli w BNG Beata Golubińska ma wspierać zarząd agencji w operacjonalizacji głównych procesów związanych z dalszą transformacją i pomóc w ustrukturyzowaniu oferty mediowej. W ramach nowo utworzonej roli będzie koncentrować się na usprawnieniach operacyjnych oraz optymalizacji usług, adresujących wymagania rynku i potrzeby globalnych klientów agencji.
Beata ma ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu w branży marketingowej. Jej dotychczasowa kariera skupiała się na przyspieszaniu wzrostu i optymalizacji wyników biznesowych, tworzeniu nowych usług i wprowadzaniu inicjatyw organizacyjnych w agencjach, wydawnictwie i dużych korporacjach.
Zobacz również
Beata Golubińska została uznana jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet w reklamie za jej wkład w rozwój branży. Jest związana z polskim rynkiem reklamowym od początku jego istnienia, zdobyła doświadczenie na różnych stanowiskach w agencjach reklamowych, domach mediowych, po stronie klienta reklamodawcy i w wydawnictwie cyfrowym. Jest aktywną mentorką biznesu. Przed dołączeniem do Brand New Galaxy, Beata zajmowała stanowiska kierownicze w BR RASP, Publicis Media, Starcom, a także pełniła funkcję kierownika ds. mediów i komunikacji w polskim oddziale Coca-Coli. Za jej kadencji biuro RASP rokrocznie zdobywało tytuł „Biura Reklamy Internetowej Roku” za jakość i innowacyjność działań.
Przez lata pracowała w Komitecie Organizacyjnym Effie Awards w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Była członkiem kapituły Konkursu Dyrektor Marketingu Roku i członkiem zarządu IAA.
Poza osiągnięciami zawodowymi, Beata jest żoną i matką, wegetarianką i praktykuje ajurwedę. Pasjonuje się również rozwojem sportów jeździeckich.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing