Mam ogromną satysfakcję, że mogłam uczestniczyć w procesie rozwoju agencji, w tym również w rozbudowie portfolio usług. Obrana przez nas strategia okazała się właściwa, dzięki czemu ubiegły rok okazał się rekordowy pod względem wyników finansowych. Spółka wypracowała prawie 7 milionów złotych przychodów, a zysk netto agencji wzrósł dwukrotnie. Jestem przekonana, że będziemy dalej umacniać pozycję ITBC Communication, aby móc sprostać potrzebom dynamicznie zmieniającego się rynku – komentuje Beata Lewandowska, prezes zarządu ITBC Communication.
ITBC Communication jest agencją komunikacji marketingowej z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie public relations, komunikacji korporacyjnej i relacji inwestorskich. Od kilku lat agencja z sukcesem rozwija też brandy ITBC Digital oraz ITBC Events.
Beata Lewandowska jest związana z branżą public relations od 25 lat. Swoją przygodę w ITBC Communication zaczęła od stanowiska accounta, następnie sprawowała funkcje szefa zespołu nowych technologii i dyrektor zarządzającej. Nowa CEO agencji jest ekspertem w zakresie doradztwa strategicznego, komunikacji marketingowej oraz działań media relations. W trakcie swojej kariery zajmowała się PR korporacyjnym, PR produktowym oraz wsparciem marketingowym firm, zarówno polskich, jak i międzynarodowych.
Beata będzie odpowiedzialna za zarządzanie relacjami ze strategicznymi klientami oraz dalszy rozwój brandów ITBC Communication, ITBC Digital oraz ITBC Events. Ponadto, będzie zajmowała się wsparciem menedżerów działów w zarządzaniu zespołami oraz budowaniu efektywnych i kompleksowych strategii komunikacyjnych.
Jacek Jakubczyk, założyciel i dotychczasowy prezes ITBC Communication, będzie pełnił funkcję doradcy zarządu oraz prokurenta spółki. Niezmiennie jest również udziałowcem ITBC Communication.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Po 23 latach sprawowania funkcji prezesa, przekazuję stery agencji w możliwie najlepsze ręce – osoby, która świetnie zna firmę, była jednym z filarów jej rozwoju i obecnego kształtu. ITBC jest też w bardzo dobrej kondycji finansowej, w ubiegłym roku notując istotny wzrost przychodów i poprawę wyników netto. Jestem przygotowany i zmotywowany do kolejnego etapu mojego zaangażowania w działalność spółki, wspierając Beatę w osiągnięciu dalszych, ambitnych planów rozwojowych – komentuje Jacek Jakubczyk, założyciel i dotychczasowy prezes ITBC Communication.
Słuchaj podcastu NowyMarketing