W nowej roli będzie odpowiadała za stworzenie i realizację strategii komunikacji korporacyjnej oraz public affairs dla grupy i krajów, w których działa Stock Spirits, m.in. Polski, Czech, Słowacji, Włoch.
Beata Ptaszyńska-Jedynak posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji, public relations, ESG i public affairs.
Zobacz również
W latach 2014 – 2022 pracowała na stanowisku dyrektora ds. korporacyjnych Carlsberg Polska, odpowiadając za komunikację, w tym zarządzanie komunikacją kryzysową, public affairs oraz koordynowała wdrażanie grupowej strategii zrównoważonego rozwoju w Polsce. Wcześniej była związana z Coca-Cola Poland Services, Philips Electronics oraz 3M Poland.
Działała w Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego „Browary Polskie”, w Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Polskiej Federacji Producentów Żywności. Od 2014 jest arbiterem Komisji Etyki Reklamy, a od lipca 2021 wiceprzewodniczącą Prezydium KER.
Absolwentka Wydziału Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowego studium Strategicznego Zarządzania Marketingowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing