Ed Red do niedawna był znaną siecią restauracji z jedzeniem premium, jego główną specjalnością były steki. Jakość Ed Reda została wielokrotnie potwierdzona wyróżnieniami najważniejszych światowych organizacji Michelin, Gault & Millau czy Slow Food. Niestety pandemia nie była łaskawa również dla nich, ale obostrzenia i ograniczenia przekuli na zupełnie nową formułę prowadzenia działalności. Wpadli na pomysł, że najwyższej jakości jedzenie mogą zamykać w puszkach i swobodnie wysyłać swoim klientom, nawet w szczytowych fazach pandemii.
Jak wiemy, od kilkunastu miesięcy restauracje funkcjonują normalnie, ale nowa formuła Ed Reda sprawdziła się tak dobrze, że aktualnie zostają przy puszkach premium. Ich biznes rozwija się na tyle dynamicznie, że potrzebują nowego, silnego partnera mediowo-kreatywnego, to miejsce zajęła agencja BeDigital.
Zobacz również
BeDigital sukcesywnie przejmuje kolejne konta Ed Reda na platformach social mediowych, będzie również odpowiadała za strategię mediową i prowadzenie wszystkich kampanii oraz rozwój sklepu internetowego. Tym na co warto zwrócić szczególną uwagę, jest wymyślenie konceptu na wprowadzenie marki do TikToka, wraz z produkcją postów i pełnym prowadzeniem profilu.