Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Od 15 lat z sukcesem wspiera klientów w budowaniu marek i komunikacji marketingowej.
Zobacz również
W poprzedniej agencji Heads Advertising, nadzorowała kampanie m.in. takich marek jak: Abra Meble, Lexus (stacje dilerskie) , Quixx Grip protect (Berlin Chemie/Menarini Polska) Starazolin, Starazolin Hydrobalance, SuperOptic (Polpharma), Obsessive, Fine Wine, HTH, Galerii Krakowskiej a także Centrum Edukacji Ekologicznej Hydropolis, Urzędu Miasta i wielu innych.
W czasie wolnym amatorka biegów terenowych, literatury i gotowania.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]