W ramach kampanii powstała seria portretów opartych na swobodnym, niewymuszonym podejściu nowego pokolenia do odważnej kryształowej biżuterii i związanych z nią historycznie wyobrażeń na temat elegancji. Kryształy Swarovski nie kojarzą się już wyłącznie z przepychem charakterystycznym dla sal balowych, będąc obecnie ucieleśnieniem elegancji w jej radosnej odsłonie. Stworzone na miarę nowoczesnej garderoby kryształy stają się narzędziem wyrażania indywidualności na co dzień.
Tę ewolucję obrazuje sześć twarzy Belli Hadid ukazanych w otoczeniu sześciu kolorów kryształowej biżuterii. Każdy z portretów – niczym symboliczne okno, przez które można zajrzeć do świata Swarovski – obramowany jest stylizowaną przysłoną z kolorowego kryształu, która przybiera ośmiokątny kształt znany z logo marki i opakowań.
Zobacz również
Portrety zostały zaaranżowane przez dyrektor kreatywną Swarovski – Giovannę Engelbert. Modelka została sfotografowana przez Merta Alasa i Marcusa Piggotta.
Bella Hadid uosabia indywidualistyczną, sprzyjającą przeobrażeniom postawę, która charakteryzuje nowe globalne pokolenie. Jest postacią o wielu twarzach, która wymyka się wszelkim regułom i konformizmowi. Od stylu sportowego po wyrafinowaną elegancję, pozostaje tą samą dziewczyną – tą samą Bellą – pewną siebie i przekonującą. W tym sensie doskonale wręcz oddaje wartości marki Swarovski. Kryształy stanowią obecnie dynamiczny element naszej codziennej garderoby: stały się narzędziem podkreślania indywidualnego stylu w sposób, który może być tyleż swobodny, co wyszukany. Bella jest kryształowym przykładem tego sposobu myślenia – mówi Giovanna Engelbert, dyrektor kreatywna Swarovski.
Dokonania firmy Swarovski były mi już wcześniej bardzo dobrze znane. To prawdziwie ponadczasowa i kultowa marka. Uwielbiam nowe kolekcje i przedsięwzięcia marki, zwłaszcza te, które od dwóch lat powstają jako ucieleśnienie kreatywnej wizji Giovanny. Dla mnie Swarovski to prawdziwie nowoczesna marka biżuterii stworzona z myślą o przyszłości. Sensem noszenia biżuterii jest wyrażanie indywidualności i hołdowanie jej – marka Swarovski składa hołd wszystkim ludziom oraz idei nowoczesnej elegancji, a ja to uwielbiam – komentuje Bella Hadid.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing