Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Ben & Jerry’s stworzyło lody o smaku „Netflix & Chilll’d”

Ben & Jerry’s stworzyło lody o smaku „Netflix & Chilll’d”
Tym razem Ben & Jerry’s przygotowało coś w sam raz dla tych, którzy uwielbiają spędzać wolny czas na oglądaniu swoich ulubionych seriali (zwłaszcza tych na Netfliksie) – lody o smaku „Netflix & Chilll'd”, które z pewnością umilą taki wieczór.
O autorze
0 min czytania 2020-01-21

Marka kultowych lodów Ben & Jerry’s nawiązała współpracę z platformą Netflix, w efekcie czego powstały produkt o nazwie „Netflix & Chilll’d”, który jest swoistym hołdem dla kultury oglądania seriali. 

Nowe lody marki Ben & Jerry’s są o smaku masła orzechowego, zmiksowanego ze słodko-słonymi preclami i kawałkami ciastka brownie. Słowem – tak jak i na Netfliksie, tak i tu każdy znajdzie coś dla siebie ;).

Lody „Netflix & Chilll’d” będą dostępne na 20 różnych rynkach, w tym także w Polsce. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Z okazji zeszłorocznych Walentynek marka Ben & Jerry’s wprowadziła lody „pełne miłości”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Istne spełnienie marzeń – lody marki Nightfood nie tyle nie zaszkodzą nam, gdy zjemy je późnym wieczorem, ale nawet pomogą nam w zaśnięciu.