…agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, która zaangażowała w proces tworzenia także klienta.
Agencja stanęła przed wyzwaniem, by w autentyczny sposób pokazać, jak działa maść Bepanthen Baby. Naturalnie nasunął się pomysł na prawdziwy sprawdzian produktu w gronie osób najbardziej zainteresowanych, czyli rodziców i opiekunek w żłobkach. W jednym ze żłobków rodzice maluchów otrzymali więc maść Bepanthen Baby, by codziennie przez określony czas stosować ją przy każdej zmianie pieluszki u swojego dziecka. Po upłynięciu miesiąca zostali zapytani o opinie i swoje doświadczenia. Sami uznali, że maść Bepanthen Baby pomaga chronić skórę dziecka, zapobiega podrażnieniom, nie wysusza i nie uczula. Podobne opinie o produkcie miały opiekunki w żłobku. Cała akcją została sfilmowana, a wypowiedzi rodziców i personelu żłobka zestawiono z wiedzą ekspercką. Finalnie powstał testymonial, który można obejrzeć poniżej.
Zobacz również
Przy tworzeniu naszych maści opieramy się na standardach pielęgnacji skóry w profilaktyce odparzeń pieluszkowych, opracowanych przez międzynarodowych ekspertów. Szczególnie więc cenne są dla nas bezpośrednie oceny rodziców, mam czy opiekunek, które podczas naszej akcji potwierdziły skuteczne działanie maści. Chcą przecież dla dzieci przede wszystkim produktów wysokiej jakości. – mówi Agnieszka Kanclerz, Senior Brand Manager w Bayer.
Kampania potrwa od 9 czerwca do 31 sierpnia. Oprócz filmu na You Tube powstał landing page, gdzie zebrane zostały wszystkie standardy komunikowane przez markę Bepanthen dla linii Bepathen Baby. Całość została wzmocniona kampanią display’ową, a w przedsięwzięcie zostaną zaangażowane także blogerki.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Za strategię, pomysł kreatywny i realizację kampanii odpowiada Lemon Sky J. Walter Thompson. Film dokumentalny powstał przy współpracy z domem produkcyjnym Ed Commercials, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom Warszawa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing