Naukowcy, lekarze dobrze wiedzą, że sen nago jest niesamowicie zdrowy. Pomaga naszej skórze ograniczyć wiele dolegliwości, reguluje poziom kortyzolu, dodatkowo dzięki zasypianiu nago czujemy się wolni i bardziej szczęśliwi. Dlatego Hochflieger, niemiecki producent łóżek, stworzył kampanię, w której ukazuje nam berlińczyków, którzy ewidentnie wolą spać nago.
Seria zdjęć, które zaprezentowano w kampanii przypomina nam raczej sceny z naszych sypialni, niż dobry sposób na zwiększenie sprzedaży. A może akty to dobry sposób na zainteresowanie klienta? Przecież nagie ciała, piękne kobiety i seks są w stanie sprzedać wszystko?
Zobacz również
-
#OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
-
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci
Zobaczcie sesję niemieckiej marki. Więcej informacji o akcji znajdziecie na stronie.
To nie pierwsza akcja, w której mogliśmy zobaczyć roznegliżowanych sąsiadów zza zachodniej granicy. Kilka miesięcy temu powstał projekt „ Daily Portrait”, którego powstanie trwało 18 miesięcy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Autorami pomysłu są czescy artyści, którzy zafascynowani otwartością mieszkańców niemieckiej stolicy, sfotografowali 381 berlińczyków w ich własnych domach.
Wykonane przez Czechów zdjęcia składają nam się w niesamowitą opowieść o życiu młodych ludzi, którzy pozbawieni są kompleksów i pruderii, zaś, w których widzimy wiele pokładów dobrej energii.
fot. portraitdaily.com