Dobrze znane z reklam Berlinek, animowane parówki w rapowym kawałku zachęcają do wsparcia medyków w walce z COVID-19. Parówki w klasycznym dla siebie stylu inspirują do pomagania oraz proponują, co możemy zrobić oraz jak się zachowywać, aby wspomóc medyków i osoby z naszego otoczenia w czasie pandemii.
Berlinki nominowały do udziału w akcji kolejne marki: Krowę Milkę, Żubra, M&M’sy oraz Marcina Prokopa.
Zobacz również
Druga edycja akcji #hot16challenge2 dedykowana jest wsparciu w walce z koronawirusem, w którą włącza się Animex Foods. Rapowa zwrotka to jedna z akcji, którą producent marki Berlinki podjął w ostatnim czasie. Od początku wybuchu pandemii firma Animex Foods w ramach walki z COVID-19 przekazała łącznie 1,5 mln złotych 18 szpitalom, wyprodukowała tysiące maseczek, sprowadziła ponad 750 tysięcy sztuk sprzętu ochronnego skierowanego do blisko 30 placówek medycznych oraz regularnie przekazuje produkty do banków żywności.
Spot dla Berlinek w ramach akcji #hot16challenge2 przygotowała agencja Publicis Worldwide Polska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce