Celem projektu było uzyskanie odpowiedniej wielkości obrazu na wszystkich rozdzielczościach ekranu, zarówno w urządzeniach desktopowych, jak i mobilnych.
Grupa Raben jest europejską firmą logistyczną działająca w 10 krajach. Wychodząc naprzeciw wymaganiom klientów, serwis raben-group.com oferuje aż 12 wersji językowych. Kolejnym, naturalnym krokiem, było dostosowanie witryny do różnorodnych urządzeń, na których przeglądają ją klienci. – Wzrost liczby osób odwiedzających stronę www z urządzeń innych niż komputer jest zauważalny i w porównywalnym okresie 2012 i 2013 roku wzrósł o 500% – podkreśla Sylwia Tylińska, Kierownik Marketingu Grupy Raben, koordynująca wdrożenie nowego rozwiązania.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]