Betclic, czołowa firma bukmacherska w Polsce, został Oficjalnym Partnerem SBM FFestival. Marka zaprasza uczestników wydarzenia do wizyty w jej specjalnej strefie, wypełnionej ciekawymi atrakcjami. SBM FFestival odbędzie się 23-26 sierpnia na warszawskim Lotnisku Bemowo.
Charakterystyczną, czerwoną strefę Betclic na SBM FFestival warto odwiedzić z kilku powodów. Uczestnicy festiwalu z artystycznym zacięciem będą mogli skorzystać ze ścianki do graffiti bądź stoiska, na którym stworzą własną, unikatową koszulkę bądź czapkę z daszkiem.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Marka przygotowała dla gości także liczne konkursy z nagrodami, m.in. wyzwanie w podciąganiu na drążku czy quizy na wiedzę oraz strefę z klasycznymi grami arcade.
Co więcej, każdego dnia festiwalu w strefie Betclic od godz. 21:00 do 01:00 odbywać się będzie silent disco, czyli impreza, podczas której tańczy się do muzyki w dostarczonych przez organizatora słuchawkach.
Bitwa raperska w strefie Betclic otworzy SBM FFestival
Betclic ugości w swojej strefie także bitwę raperską (nie na zasadach freestyle), w której zmierzą się utalentowani artyści z całego kraju. „Showdown: Ty wybierasz!” będzie wydarzeniem otwierającym SBM FFestival – odbędzie się w środę od godz. 16:30 do 19:30.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
W tym nietypowym formacie zmierzy się ośmiu utalentowanych artystów, wybranych przez społeczność fanów skupionych wokół promotorów dobrego rapu – Prawdziwego Trapa, Lil Konona i HHXD.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Twórcy zmierzą się na scenie strefy Betclic w pojedynkach na swoje piosenki. Walka odbędzie się w systemie turniejowym, a o zwycięzcy każdego pojedynku decydować będzie publiczność – werdykt zależy od jej reakcji.
Organizatorem „Showdown: Ty wybierasz” jest Nobocoto Studio – studio nagraniowe, w którym od lat nagrywają czołowi artyści SBM label i inne znaczące postacie sceny hip-hopowej.
Zwycięzca otrzyma voucher na 2000 zł do wykorzystania w Nobocoto Studio, gdzie będzie mógł jeszcze bardziej rozwinąć skrzydła, a także 2000 zł bonusu od Betclic.
Turniej poprzedzi występ Koro, Kaza i Ryby, którzy rozgrzeją widownię krótką bitwą freestyle’ową.
Betclic dobrze czuje się w rapowym środowisku
SBM FFestival to kolejne już wydarzenie hip-hopowe z aktywnym udziałem Betclic. Bukmacher w przeszłości był sponsorem m.in. Polish Lech Hip-Hop Festival, w ramach którego zorganizował największą bitwę freestyle’ową w historii Polski – Betclic Rap Royale. Ponadto sponsorował także Bitwę o Południe czy galę POPKILLERÓW.
– Lubimy angażować się w nieoczywiste projekty i przecierać szlaki. Aktywność Betclic w świecie rapu w Polsce jest już doskonale rozpoznawalna. Jako pierwsi w branży bukmacherskiej zaangażowaliśmy się w ten segment i dziś cieszymy się dużą popularnością wśród słuchaczy tego gatunku muzyki, który w nieoczywisty sposób, na przykład poprzez zainteresowania artystów i teksty ich utworów, łączy się z innymi obszarami naszej działalności, takimi jak piłka nożna. Cieszymy się, że możemy współtworzyć SBM FFestival. Nie możemy się doczekać koncertów Maty, Sokoła, a także pozostałych topowych wykonawców polskiej sceny. – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.
SBM FFestival to jedna z największych imprez hip-hopowych w Polsce. Wydarzenie co roku przyciąga tysiące fanów rapu z całej Polski. W tym roku na festiwalu zagrają m.in. Mata, Sokół, White 2115, Hotel Maffija, Solar & Białas, Sobel, Żabson czy Jan-Rapowanie.