Betclic został oficjalnym partnerem bukmacherskim UFC we Francji, Polsce i Portugalii

O autorze
1 min czytania 2023-06-27

UFC, czołowa organizacja mieszanych sztuk walki na świecie, oraz Betclic, jeden z europejskich liderów w dziedzinie zakładów sportowych, poinformowały o nawiązaniu nowego, wyjątkowego partnerstwa, dzięki któremu Betclic stał się Oficjalnym Partnerem Bukmacherskim UFC. Współpraca obejmuje trzy rynki – Francję, Polskę i Portugalię. Betclic jest pierwszym w historii, Oficjalnym Partnerem Bukmacherskim UFC na wymienionych rynkach.

Betclic będzie również partnerem specjalnym gali UFC FIGHT NIGHT PARIS, która odbędzie się 2 września w paryskiej Accor Arenie. UFC zorganizowało swoje pierwsze wydarzenie we Francji w zeszłym roku, po legalizacji dyscypliny w 2020 roku. Publiczność szczelnie wypełniająca obiekt obserwowała, jak Francuz Ciryl Gane po raz pierwszy w historii pokonał Taia Tuivasę na swojej ojczystej ziemi. Teraz Accor Arenę ponownie wypełni rozentuzjazmowany tłum widzów. Branding marki Betclic pojawi się wewnątrz oktagonu, jak również na platformach społecznościowych i cyfrowych UFC.

– Francja jest niezwykle ważnym rynkiem dla UFC – podkreśla Nicholas Smith, wiceprezes UFC ds. partnerstw globalnych. – Ciężko pracowaliśmy nad uznaniem MMA jako sportu. Przez cały ten czas jednym z naszych głównych celów było nawiązanie cennych umów partnerskich z lokalnymi organizacjami. Bardzo czekamy na współpracę z Betclic, aby wzbogacić wrażenia naszych fanów w zakresie gier hazardowych online i przeprowadzić ekscytujące działania aktywacyjne przed naszym zbliżającym się wydarzeniem w Paryżu – dodaje.

– Bardzo się cieszymy, że jesteśmy pierwszym partnerem UFC na naszych trzech głównych rynkach, we Francji, Portugalii i Polsce – mówi Nicolas Béraud, dyrektor zarządzający Betclic. – UFC dokonało niesamowitych rzeczy w dziedzinie rozwoju sportu MMA. U podstaw naszej misji leżą promowanie i współpraca z rozwijającymi się dyscyplinami sportowymi oraz rozbudzanie pasji ich fanów. Partnerstwo pozwoli nam zaoferować im nowe doświadczenie i zwiększoną interaktywność podczas wydarzeń UFC, a także kilka niespodzianek na UFC Fight Night Paris 2 września! – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj