Nowa usługa pocztowa to produkt przygotowany z myślą o młodych użytkownikach, którzy nie lubią być atakowani reklamami w sieci, a szczególnie w usługach komunikacyjnych. Dlatego najważniejszym wyróżnikiem int.pl jest fakt, że poczta nie wysyła mailingów. Zaletą produktu jest, wysoko oceniony zarówno przez branżę jak i internautów, interfejs poczty Interia, który poddany został modyfikacjom i jest lepiej dopasowany do gustu młodego użytkownika. Dostępna jest także aplikacja mobilna, najlepiej oceniana przez użytkowników wśród konkurencji krajowej oraz wysoko ceniona spośród produktów z zagranicy.
„Wzrost zasięgu wśród młodych internautów oraz testowanie nowych modeli biznesowych – to cele, które chcemy zrealizować poprzez int.pl. Nasza propozycja z założenia ma spełniać podstawowe cele związane z komunikacją pocztową czyli wychodzić naprzeciw oczekiwaniom młodych ludzi żyjących i komunikujących się w epoce mediów społecznościowych.” – mówi Radosław Kucko, Członek Zarządu Grupy Interia.pl.
Zobacz również
Domena umożliwia tworzenie prostych i krótkich loginów, które trudno znaleźć w usługach od lat oferowanych na rynku. Nowością w produkcie jest możliwość zakładania adresów w subdomenach int.pl, co pozwala tworzyć adresy związane z hobby, zainteresowaniami, jak również szkołą czy pracą. Sama nazwa poczty pochodzi bezpośrednio od słowa „internet” ale i nawiązuje do wartości produktu i jego funkcji – interesujący, intuicyjny czy interakcja. Także warstwa graficzna przygotowana została w stylistyce dostosowanej do młodych odbiorców. Co więcej, użytkownicy mogą dopasować wygląd poczty do swoich potrzeb, wgrywając zdjęcia jako tło swojej skrzynki.
„Zakładamy, że poczta może stać się punktem wyjścia dla kolejnych produktów, skierowanych do millenialsów. Planujemy, że int.pl szeregować będzie serwisy i usługi z portfolio Interii, które skierowane są do tej grupy odbiorców.” – mówi Filip Lenart, Dyrektor Marketingu i PR Grupy Interia.pl.
Inspiracją dla przygotowanych kreacji były problemy, jakie mają użytkownicy kont pocztowych dostępnych na rynku, a dla których idealnym antidotum staje się int.pl, którego nie zalewa spam i który oferuje wolne adresy w przyjaznej i krótkiej domenie. Komunikacja od początku ma podkreślać także niezależność produktu od oferty tradycyjnych portali.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Idea kampanii oraz plan i zakupów mediów przygotowane zostały przez dział marketingu portalu. Launch produktu wspierany jest kampanią reklamową, obejmującą spoty telewizyjne (m.in. Viva, MT, Eska TV), spoty radiowe (RMF MAXXX i Radio Eska), kina (Cinema City i Helios) oraz kreacje internetowe. Promocja odbywa się także w wybranych serwisach Interii oraz na facebooku. Ważnym elementem kampanii są działania związane z youtuberami – int.pl promowany będzie przy współpracy z agencją Get Hero, która reprezentuje Boxdela, Michała Malczyńskiego i Tofiki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spoty telewizyjne i kinowe wyprodukowało studio Eternal Monkeys, a przygotowaniem kreacji radiowych i ich udźwiękowieniem zajęło się RS Media.