#BezJurex został stworzony na cześć jednego takiego byka, Jurka. Jurek to podopieczny Fundacji Zwierzęca Polana, uratowany przed rzeźnią. Jurek nie jest jedyny. Zwierzęca Polana ma na swoim koncie już ponad sto uratowanych zwierząt hodowlanych. Pracownicy i wolontariusze Fundacji opiekują się dzisiaj 90 zwierzętami, nie tylko Jurkiem, ale też i Kaśką, Baśką, Zośką. Teraz oni sami potrzebują wsparcia i funduszy na dalszą działalność, więc na pomoc Jurkowi i innym zwierzakom pospieszyła Krowarzywa.
− Razem z Krowarzywa chcemy pokazać, że zwierzakom można pomagać na wiele sposobów. I że można pomagać nie tylko psom czy kotom, ale też innym, które tej pomocy potrzebują. Wystarczy, że ktoś ograniczy spożywanie mięsa, ktoś inny przekaże nam 1%, a ludzie z agencji pomogą nam w promocji. Sposobów pomagania jest mnóstwo i liczą się nawet najmniejsze gesty − mówi Aleksandra Grynczewska, prezes Fundacji Zwierzęca Polana.
Zobacz również
Agencja Walk odpowiada za koncept i kreację kampanii (outdoor i digital). W pomoc Jurkowi i innym podopiecznym fundacji pro bono zaangażował się zespół Walk Creative w składzie: Wioletta Wiertel, Justyna Żychalska, Angelika Kobylarz i Mariusz Pitura.
Wyświetl grafikę w pełnym rozmiarze.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Stek firmy Aleph Farm został wyhodowany w laboratorium i przy jego produkcji nie ucierpiało żadne zwierzę. „Etyczne” mięso idealnie oddaje smak swojego pierwowzoru i być może już za dwa lata trafi na półki sklepowe.