W ramach najnowszej odsłony kampanii powstała aktywacja konkursowa mająca na celu zaangażowanie fanów marki. Zadanie polega na wskazaniu najważniejszych muzycznych utworów, bez których nie może zacząć się żadna impreza – także ta, która w obecnej sytuacji na świecie, odbywa się online. A wszystko w zgodzie z ideą kampanii – tak, jak nie da się wyglądać zbyt stylowo i bawić zbyt spontanicznie, tak też nie da się rozkręcić dobrej i bezpiecznej zabawy bez właściwej muzyki.
Na zwycięzców konkursu na fanpage’u marki czeka 400 butelek limitowanej edycji Absolut Movement, która nie jest dostępna w sprzedaży w Polsce.
Zobacz również
Kampanii powstała w duchu szwedzkiego określenie „Onödigt Bra”, oznaczającego chęć wyciśnięcia z życia jak najwięcej. W ramach akcji powstały również materiały podkreślające szwedzkość produktu.
– Kolejna odsłona platformy komunikacyjnej ma pokazać, że życie jest zbyt krótkie na przeciętność. Celem kampanii jest podkreślenie, że na każdym etapie najważniejsza jest bezkompromisowość i dbałość o jakość. Absolut tworzy bowiem wspaniałą wódkę, która z małego miasteczka w Szwecji, Åhus trafia na stół każdego, kto docenia to, co najlepsze – mówi Agnieszka Michalska, senior brand manager marki Absolut
Działania promocyjne potrwają do kwietnia 2021 roku. Za koncepcję kreatywną, strategię, współpracę z influencerami oraz działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja VMLY&R.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Filozofia „Jedno źródło”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Jedno źródło” to filozofia marki Absolut, w ramach której każdy aspekt procesu produkcji odbywa się w małej wiosce Åhus w Szwecji i jej okolicy. Wszystkie składniki Absolut Vodka powstają w promieniu 100 kilometrów od Åhus. Każda kropla wody i każde ziarno pszenicy pochodzą z jednego źródła wody, jednej wioski i jednej społeczności, dlatego bez względu na to, w jakim miejscu na świecie się przebywa, Absolut zawsze będzie tej samej, wysokiej jakości.