Bezpłatny e-book „Programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży”

Bezpłatny e-book „Programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży”
Walczysz o uwagę, zaufanie i lojalność klientów? Sprawdź, jak robić to skutecznie! Pobierz bezpłatny e-book „Programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży”!
O autorze
1 min czytania 2016-10-17

Jak wzbudzić lojalność w klientach? To pytanie z pewnością zadaje sobie niejeden marketer. Znalezienie na nie odpowiedzi w dzisiejszych czasach nie jest zadaniem łatwym. W końcu każdego dnia konsumenci mają do dyspozycji niezliczoną ilość podobnych ofert, możliwość porównania cen czy też okazję do skorzystania z licznych promocji. Mało tego, większość z nich bierze udział w programach lojalnościowych, często firm konkurujących z Twoją. Dlatego też o lojalność trzeba zadbać na znacznie wyższym poziomie, odwołując się do głębszych potrzeb odbiorców i korzystając z najnowocześniejszych możliwości, jakie oferuje rynek.

E-book przygotowany przez redakcję „Marketera+” i „Nowej Sprzedaży” to praktyczny przewodnik, który pomoże każdemu marketerowi lepiej zrozumieć mechanizmy zdobywania długotrwałego zaufania, lojalności i wiarygodności w biznesie oraz poznać najnowsze i najskuteczniejsze rozwiązania na rynku programów lojalnościowych. 

POBIERZ BEZPŁATNY E-BOOK

Dzięki e-bookowi dowiesz się m.in.: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • jak zwiększyć zaangażowanie uczestników programów lojalnościowych dzięki grywalizacji,
  • w jaki sposób przemyślana i właściwa komunikacja pozwala budować pozytywne relacje z uczestnikami programów lojalnościowych,
  • co wpływa na skuteczność programów lojalnościowych i jak mierzyć ich efektywność,
  • jak budować zaufanie i jak przekłada się ono na lojalność oraz wiarygodność Twojej marki,
  • czy programy lojalnościowe mogą wpłynąć na pozytywny wizerunek Twojej firmy wśród pracowników,
  • dlaczego zaangażowanie się opłaca,
  • jakie cechy powinien mieć efektywny program lojalnościowy kierowany do pracowników,
  • dlaczego warto wprowadzić kartę przedpłaconą do katalogu nagród,
  • jakie są najpopularniejsze nagrody w programach lojalnościowych,
  • czym jest teoria wymiany i jak wpływa ona na budowanie zaufania i lojalności,
  • z czego może wynikać nieskuteczność prowadzonego programu lojalnościowego.

Wejdź na stronę www.lojalnoscwbiznesie.pl i pobierz bezpłatny e-book

Słuchaj podcastu NowyMarketing