Jak wzbudzić lojalność w klientach? To pytanie z pewnością zadaje sobie niejeden marketer. Znalezienie na nie odpowiedzi w dzisiejszych czasach nie jest zadaniem łatwym. W końcu każdego dnia konsumenci mają do dyspozycji niezliczoną ilość podobnych ofert, możliwość porównania cen czy też okazję do skorzystania z licznych promocji. Mało tego, większość z nich bierze udział w programach lojalnościowych, często firm konkurujących z Twoją. Dlatego też o lojalność trzeba zadbać na znacznie wyższym poziomie, odwołując się do głębszych potrzeb odbiorców i korzystając z najnowocześniejszych możliwości, jakie oferuje rynek.
E-book przygotowany przez redakcję „Marketera+” i „Nowej Sprzedaży” to praktyczny przewodnik, który pomoże każdemu marketerowi lepiej zrozumieć mechanizmy zdobywania długotrwałego zaufania, lojalności i wiarygodności w biznesie oraz poznać najnowsze i najskuteczniejsze rozwiązania na rynku programów lojalnościowych.
Zobacz również
Dzięki e-bookowi dowiesz się m.in.:
- jak zwiększyć zaangażowanie uczestników programów lojalnościowych dzięki grywalizacji,
- w jaki sposób przemyślana i właściwa komunikacja pozwala budować pozytywne relacje z uczestnikami programów lojalnościowych,
- co wpływa na skuteczność programów lojalnościowych i jak mierzyć ich efektywność,
- jak budować zaufanie i jak przekłada się ono na lojalność oraz wiarygodność Twojej marki,
- czy programy lojalnościowe mogą wpłynąć na pozytywny wizerunek Twojej firmy wśród pracowników,
- dlaczego zaangażowanie się opłaca,
- jakie cechy powinien mieć efektywny program lojalnościowy kierowany do pracowników,
- dlaczego warto wprowadzić kartę przedpłaconą do katalogu nagród,
- jakie są najpopularniejsze nagrody w programach lojalnościowych,
- czym jest teoria wymiany i jak wpływa ona na budowanie zaufania i lojalności,
- z czego może wynikać nieskuteczność prowadzonego programu lojalnościowego.
Wejdź na stronę www.lojalnoscwbiznesie.pl i pobierz bezpłatny e-book
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing