Bezpłatny „Poradnik dla instytucji kultury na czas pandemii” już dostępny

Jak zarządzać kulturą na odległość? Gdzie i jak szukać publiczności pozamykanej w domach? Jak przenieść tożsamość instytucji, budowaną często przez lata w realu, do online’u? Firma SZUSTOW. Kultura i Komunikacja przygotowała bezpłatny „Poradnik dla instytucji kultury na czas pandemii”.
O autorze
1 min czytania 2020-04-17

– W 2012 roku napisałam: „Komunikacja (z łaciny communis) to dzielenie się lub wspólnota. Komunikacja wytwarza wspólnotę – istotę kultury”. Tak powstała moja firma. W czasie pandemii budowanie wspólnot jest najważniejsze. To one dają siłę do życia. Dziś musimy komunikować się sprawniej – mówi Katarzyna Szustow, właścicielka SZUSTOW. Kultura i Komunikacja.

Agencja SZUSTOW. Kultura i Komunikacja, w obecnej sytuacji, mierzenia się ze skutkami pandemii, postanowiła podzielić się swoją wiedzą w formie bezpłatnego „Poradnika dla instytucji kultury na czas pandemii”. W nowej rzeczywistości kultura stanęła przed nowymi wyzwaniami, ale też zyskała nową rolę. Kwarantanna zmusza do szukania nowych sposobów spędzenia czasu, kulturalna oferta w sieci jest więc ważniejsza niż do tej pory. Bez artystów i sztuki trudno byłoby wyobrazić sobie jakiekolwiek funkcjonowanie w zamknięciu. W tym samym momencie szefowie instytucji kultury walczą o to, żeby po wszystkim publiczność miała do czego wracać. Poradnik został opracowany przez zespół SZUSTOW. Kultura i Komunikacja z prywatnych środków bez wsparcia ze środków publicznych. Bezpłatny poradnik można pobrać ze strony: www.poradnik.szustow.com.

W poradniku zostały poruszone kwestie takie jak m.in.:

  • Jak zdalnie zarządzać zespołem?
  • Z jakich technologii skorzystać?
  • Jak budować program online?
  • 5 zasad komunikacji z publicznością
  • 4 zasady optymalizacji algorytmów mediów społecznościowych.

SZUSTOW. Kultura i Komunikacja to agencja wyspecjalizowana w obszarze komunikacji kultury na polskim rynku. 5-osobowa firma pod przewodnictwem Katarzyny Szustow to zespół do zadań specjalnych: komunikowali wydarzenia o zasięgu europejskim i krajowym, pracowali na rzecz lokalnych społeczności, opracowali strategie komunikacji marek luksusowych, jak i instytucji publicznych, szkolili zespoły z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Przez 8 lat obecności na rynku pracowali dla blisko setki klientów z sektora kreatywnego. Od 2016 roku firma zarządzana jest zdalnie i działa miedzy Zurychem a Warszawą.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj