Biało-złota czy niebiesko-czarna? Globalny problem koloru sukienki rozwiązany przez Dekoral Fashion!

Dekoral Fashion włącza się do dyskusji, próbując pogodzić internautów w żartobliwy sposób i proponując im własne, autorskie spojrzenie na kwestię łączenia kolorów, w której marka jest ekspertem.
O autorze
1 min czytania 2015-03-09

PPG Deco Sp.z.o.o właściciel m.in. marek Dekoral i Dekoral Fashion, producent wiodących na polskim rynku farb i lakierów do ścian, postarał się rozwiązać problem, jaki wywołała ostatnio słynna, dwukolorowa sukienka. W wyprodukowanym, specjalnie na potrzeby tej akcji filmie, Dekoral Fashion proponuje nie martwić się tym, jakie barwy widzimy, ale pokazuje z przymrużeniem oka, jak właściwie je połączyć. Film wykorzystuje atrakcyjną formę komunikacji, jaką jest kinetyczna typografia. Marka pokazuje w ten sposób jak można wykorzystywać aktualnie istniejące trendy do promocji własnych produktów.

Real time marketing to trend, wymagający szybkości działania, błyskotliwości i śledzenia aktualnych trendów w internecie. Wymaga zarówno od marki jak i agencji dyscypliny i otwartości na niekonwencjonalne działania. Jesteśmy na to gotowi, co zaowocuje prawdopodobnie dużą ilością fajnych akcji w ciągu całego roku – mówi Wojciech Kapelusz, online marketing manager w PPG Deco Polska.

Agencją odpowiedzialną za film jak i obsługę marki w kanałach digital w tym roku jest Biuro Podróży Reklamy. Głównym założeniem kampanii jest wejście w bezpośrednią interakcję z użytkownikami, przy użyciu multimedialnych narzędzi komunikacji.

Współpraca w 2015 roku jest wynikiem przetargu wygranego przez agencję.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Słuchaj podcastu NowyMarketing