Biedronka postanowiła wyjść na przeciw swoim klientom i ogłosiła, że wprowadza… testy na obecność przeciwciał Covid-19. Za jego produkcję odpowiada szwajcarskiej laboratorium PRIMA Lab, zaś jego dokładność wynosi ponad 98%.
Jak czytamy w informacji prasowej Biedronki, test Primacovid to tak zwany test serologiczny. Oznacza to, że pozwala wykryć, czy badana osoba wytworzyła przeciwciała IgG i IgM przeciwko koronawirusowi wywołującemu Covid-19. Co istotne, test jest wyjątkowo prosty w użyciu – do badania używa się małej próbki krwi, a czas oczekiwania na wynik to tylko ok. 10 minut.
Zobacz również
Test na koronawirusa dostępny będzie w sklepach sieci Biedronka od 15 marca br. i będzie kosztować niecałe 50 złotych. Jak jednak zaznacza firma, jeden klient może zakupić jednorazowo maksymalnie 3 sztuki testu Primacovid.
IKEA zainicjowała nietypową akcję w swoich wybranych izraelskich sklepach – przed zakupami klienci otrzymywali szczepionkę przeciwko COVID-19.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Lidl w Stanach Zjednoczonych zapowiedział, że będzie nagradzał tych pracowników, który zaszczepią się przeciwko Covid-19. Każdy z nich otrzyma premię w wysokości 200 dolarów. Czy taka forma zachęcania do szczepień jest dobra?