Biedronka wspiera WOŚP i sprzedaje czapki, które pomagają

Jak połączyć troskę o swoje zdrowie, dbałość o stylowy wygląd z pomaganiem? Wystarczy kupić zimową czapkę z emblematem Biedronki i czerwonym serduszkiem WOŚP. Całkowity przychód z ich sprzedaży zostanie przekazany na wsparcie 30. Finału WOŚP, którego Biedronka została sponsorem głównym.
O autorze
1 min czytania 2022-01-11

– Jako największa sieć handlowa w Polsce postawiliśmy sobie za cel zaproponowanie naszym klientom jak najbardziej przystępnej ceny, aby każdy, bez względu na zasobność portfela, mógł się włączyć w dzieło pomagania. Mamy nadzieję, że kolorowe, biedronkowe czapki z serduszkiem WOŚP będą noszone tak samo chętnie, jak serduszka przyklejone do kurtek przez wszystkich, którzy identyfikują się z tą szczytną ideą – mówi Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów sieci Biedronka.

Ekskluzywna kolekcja czapek jest dostępna wyłącznie w sklepach Biedronka i występuje w 5 wariantach kolorystycznych – dla dorosłych oraz w dwóch wariantach kolorystycznych – dla dzieci.

Dlaczego warto mieć i nosić to specjalne nakrycie głowy? Bo jak twierdzą sami klienci, którzy odpowiedzieli na to pytanie w Social Mediach firmy, to jest czapka, która ogrzeje nie tylko głowę, ale także serce, dlatego świetnie sprawdzi się w dniu 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Szczególnie doceni ją wolontariusz kwestujący z puszką na mrozie, ale też każdy darczyńca, dla którego czapka może stać się rozpoznawalnym symbolem przynależności do wspólnoty ludzi z wielkim sercem, połączonych ideą pomagania. Bo warto mieć serce cały rok, ale w zimie przyda się też to na czapce.

Razem z czapkami w ofercie Biedronki znalazły się kubki termiczne WOŚP o pojemności 350 ml w cenie 29,90 zł. Oferta jest dostępna od 10.01 br. do wyczerpania zapasów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

30. Finał Wielkiej Orkiestry odbędzie się 30 stycznia br., dlatego warto pospieszyć się z zakupem czapki, aby jak najszybciej wesprzeć jubileuszową akcję WOŚP, której celem jest zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.

Słuchaj podcastu NowyMarketing