– Jako największa sieć handlowa w Polsce postawiliśmy sobie za cel zaproponowanie naszym klientom jak najbardziej przystępnej ceny, aby każdy, bez względu na zasobność portfela, mógł się włączyć w dzieło pomagania. Mamy nadzieję, że kolorowe, biedronkowe czapki z serduszkiem WOŚP będą noszone tak samo chętnie, jak serduszka przyklejone do kurtek przez wszystkich, którzy identyfikują się z tą szczytną ideą – mówi Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów sieci Biedronka.
Ekskluzywna kolekcja czapek jest dostępna wyłącznie w sklepach Biedronka i występuje w 5 wariantach kolorystycznych – dla dorosłych oraz w dwóch wariantach kolorystycznych – dla dzieci.
Zobacz również
Dlaczego warto mieć i nosić to specjalne nakrycie głowy? Bo jak twierdzą sami klienci, którzy odpowiedzieli na to pytanie w Social Mediach firmy, to jest czapka, która ogrzeje nie tylko głowę, ale także serce, dlatego świetnie sprawdzi się w dniu 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Szczególnie doceni ją wolontariusz kwestujący z puszką na mrozie, ale też każdy darczyńca, dla którego czapka może stać się rozpoznawalnym symbolem przynależności do wspólnoty ludzi z wielkim sercem, połączonych ideą pomagania. Bo warto mieć serce cały rok, ale w zimie przyda się też to na czapce.
Razem z czapkami w ofercie Biedronki znalazły się kubki termiczne WOŚP o pojemności 350 ml w cenie 29,90 zł. Oferta jest dostępna od 10.01 br. do wyczerpania zapasów.
30. Finał Wielkiej Orkiestry odbędzie się 30 stycznia br., dlatego warto pospieszyć się z zakupem czapki, aby jak najszybciej wesprzeć jubileuszową akcję WOŚP, której celem jest zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing