Biedronka zaprasza klientów do testowania nowych produktów

7 kwietnia wystartował nowy projekt konsumencki sieci Biedronka Testujemy. Dzięki dedykowanej platformie internetowej www.testujemy.biedronka.pl klienci mogą uczestniczyć w testach produktów i wybierać te, które pojawią się w asortymencie sklepów Biedronka.
O autorze
1 min czytania 2014-04-07

Projekt Testujemy powstał z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Znakiem rozpoznawczym programu jest dedykowane logo Testujemy, co najlepsze do Biedronki, które nawiązuje do logotypu sieci. Aby zostać testerem, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny w serwisie www.testujemy.biedronka.pl. Po rejestracji i zalogowaniu użytkownicy będą otrzymywać informacje o aktualnych testach i rankingach. Spośród zarejestrowanych osób, 500 użytkowników, którzy jako pierwsi zadeklarują chęć udziału w badaniach, otrzyma testowe próbki kilku smaków lub wariantów danego produktu. Opinie na temat testowanych produktów będzie można zgłaszać za pośrednictwem formularza online. Zwycięskie produkty trafią na półki sklepów Biedronka i będą oznaczone specjalnym logo i hasłem „Zwycięzca testujemy.biedronka.pl”. Użytkownicy, którzy zgłoszą zwycięskie produkty, otrzymają je jako pierwsi. Ci, którzy nie zdążą wziąć udziału w testach, mogą wyrazić swą opinię w rankingach oceniających produkty już dostępne w ofercie Biedronki.

W celu propagowania programu Testujemy, została zaplanowana dedykowana kampania marketingowa. Jej główne hasła to: „Radość z zakupów rośnie jak na drożdżach, gdy razem tworzymy ofertę Biedronki”, „Masz nosa do wyjątkowych produktów? Zostań naszym testerem i decyduj”, „Weź na ząb coś nowego! Wybieraj produkty, które wejdą do oferty”. Kampania będzie obecna w materiałach drukowanych Biedronki oraz w internecie.

Program Testujemy wpisuje się w strategię sieci Biedronka, której fundamentem jest wsłuchiwanie się w opinie i oczekiwania klientów dotyczące oferty. Służy temu m.in. Biuro Obsługi Klienta, czynne przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, dzięki któremu klienci Biedronki mogą zgłaszać swoje uwagi. Biedronka na bieżąco reaguje na sygnały od klientów i weryfikuje zgłaszane sugestie. Dzięki zgłoszeniom klientów zostało wprowadzonych wiele zmian dotyczących oferty, oznakowania produktów, czy dostępnych kompozycji smakowych.

Celem akcji Testujemy jest również podnoszenie świadomości konsumenckiej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym obszarze Biedronka realizowała m.in. wspólnie z Instytutem Żywności i Żywienia program „Czytajmy etykiety”, w ramach którego klienci mogli skorzystać z bezpłatnych porad dietetyków i otrzymać materiały edukacyjne na temat właściwej interpretacji etykiet zamieszczanych na produktach spożywczych. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing