Bieg Kobiet Anita x Kneipp: Ponad 1600 kobiet pobiegło w słusznej sprawie

Holistyczne podejście do zdrowia i stylu życia z naturą w tle to esencja filozofii marki Kneipp. Ten niemiecki producent promuje nie tylko kosmetyki i świadomą pielęgnację, ale również wspiera prozdrowotne inicjatywy, jak Bieg Kobiet Anita – Zawsze Pier(W)si, w którym wzięło udział 1600 kobiet.
O autorze
1 min czytania 2019-10-16

W oczach dzisiejszych konsumentów marka to już nie tylko sam produkt, ale przede wszystkimi wartości, które przekazuje i inicjatywy, które wspiera. Wie o tym doskonale Kneipp, firma ze 120 letnią tradycją, specjalizująca się w produktach parafarmaceutycznych i naturalnych, bazujących na naturalnych wyciągach roślinnych.

W DNA marki znajdują się nie tylko naturalne produkty o potwierdzonej skuteczności, ale przede wszystkim całościowe myślenie ks. Sebastiana Kneippa, który patrzył na ludzi uwzględniając psychosomatyczne, ekologiczne i socjologiczne uwarunkowania człowieka. W ten sposób powstała filozofia oparta na 5 filarach, jakimi są woda, rośliny, ruch, żywienie i balans. To one, łączac nowoczesność z naturą i tradycją w służbie zróżnicowanym konsumentom, stały się wartościami przyświecającymi marce Kneipp.

W myśl tej ideii marka na co dzień angażuje się w działania związane ze zdrowiem i aktywnościa fizyczną adresowane przede wszystkim do kobiet. W ostatnim czasie Kneipp został partnerem cyklu wydarzeń Bieg Kobiet Zawsze Pier(W)si, którego finał odbył się 13.10.2019 na warszawskim Mokotowie. Celem tej inicjatywy jest zwrócenie uwagi na zdrowie kobiet i profilaktykę nowotworu piersi. Dzięki temu uczestniczki mogły poczuć solidarność i siłę oraz wzajemnie wspierać się we wspólnej motywacji do walki. W biegu pobiegł również burmistrz Mokotowa, który od początku wspierał inicjatywę i pomógł w organizacji wydarzenia.

Kosmetyki marki Kneipp stały się częścią pakietów startowych, a każdy z odwiedzających specjalną strefę Kneipp mógł je przetestować. Produkty pielegnacyjne pozbawione środków konserwujących i sztucznych barwników, produkowane w warunkach laboratoryjnych pod kontrolą niezależnych ekspertów budziły zainteresowanie i zebrały wiele pozytywnych opinii. W portolio marki znajdują się olejki do kąpieli, bio-olejki do ciała i twarzy, sole, płyny i esencje do kąpieli, olejki do masażu, a także linia do pielęgnacji stóp, którą pokochały influencerki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj