TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Biegająca księżniczka poszukiwana!

W weekend 13-14 września wybrany przez adidas książę, będzie szukał biegających księżniczek. Dziewczyny, które spotka na swojej drodze dostaną parę najnowszych butów biegowych adidas Energy Boost!
O autorze
1 min czytania 2014-09-02

Biegałaś kiedyś z prawdziwym księciem?

To nie bajka. Przez całą sobotę i niedzielę (13-14 września) w okolicach warszawskiej Agrykoli, biegający książę będzie wytrwale szukał biegających księżniczek. Może jesteś jedna z nich? Aby się przekonać wystarczy, że przybiegniesz na Agrykolę i spotkasz naszego Księcia. On da Ci do przymierzenia nową parę butów do biegania adidas Energy Boost. Jeżeli będą pasować – dostaniesz je w prezencie, a Twoje bieganie już nigdy nie będzie takie, jak wcześniej. Więcej informacji.

To nie bajka – książę i buty czekają na Ciebie!

Dla tych z Was, które nie będą mogły spotkać się z księciem „na żywo” przygotowaliśmy konkurs! Wymyśl, co powiedziałabyś księciu, gdyby on chciał Cię zatrzymać, tylko dla siebie, a Ty wolałabyś biec dalej. To właśnie Twoje zadanie – wejdź na www.biegajacaksiezniczka.pl i zaproponuj swoją krótką odpowiedź w rozmowie z księciem. Na Twój pomysł czekamy do 21 września. Autorki 30 najciekawszych propozycji wygrają buty godne prawdziwej księżniczki biegowych ścieżek – najnowsze adidas Energy Boost.

Agencja Good. wraz z marką adidas poszuka Biegającej Księżniczki

Agencja Good., w ramach wygranego przetargu, przygotowała dla firmy adidas koncepcję eventu, zainspirowaną historią Kopciuszka, w której dzięki butom adidas Energy Boost dziewczyny staną się prawdziwymi Biegającymi Królewnami.

Wydarzenie odbędzie się w już w weekend 13-14 września w okolicach warszawskiej Agrykoli. Zabawa ma wzbogacić globalną kampanię ATL-ową marki adidas o lokalne angażujące środki, a także podkreślić połączenie technologii, komfortu i pięknego wyglądu butów biegowych adidas Energy Boost. Skierowana jest do biegających mieszkanek Warszawy. Daje szansą przeżycia ciekawej przygody i urozmaicenia dla codziennych treningów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ideę kreatywną oraz pomysł akcji opracowała agencja Good. Za przygotowanie kampanii i strony internetowej konkursu odpowiedzialna jest agencja Goldbach Interactive Poland.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jesteś gotowa by zostać biegającą księżniczką? Dołącz do nas na  i na

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#biegajacaksiezniczka #boostyourrun