Biegająca księżniczka poszukiwana!

W weekend 13-14 września wybrany przez adidas książę, będzie szukał biegających księżniczek. Dziewczyny, które spotka na swojej drodze dostaną parę najnowszych butów biegowych adidas Energy Boost!
O autorze
1 min czytania 2014-09-02

Biegałaś kiedyś z prawdziwym księciem?

To nie bajka. Przez całą sobotę i niedzielę (13-14 września) w okolicach warszawskiej Agrykoli, biegający książę będzie wytrwale szukał biegających księżniczek. Może jesteś jedna z nich? Aby się przekonać wystarczy, że przybiegniesz na Agrykolę i spotkasz naszego Księcia. On da Ci do przymierzenia nową parę butów do biegania adidas Energy Boost. Jeżeli będą pasować – dostaniesz je w prezencie, a Twoje bieganie już nigdy nie będzie takie, jak wcześniej. Więcej informacji.

To nie bajka – książę i buty czekają na Ciebie!

Dla tych z Was, które nie będą mogły spotkać się z księciem „na żywo” przygotowaliśmy konkurs! Wymyśl, co powiedziałabyś księciu, gdyby on chciał Cię zatrzymać, tylko dla siebie, a Ty wolałabyś biec dalej. To właśnie Twoje zadanie – wejdź na www.biegajacaksiezniczka.pl i zaproponuj swoją krótką odpowiedź w rozmowie z księciem. Na Twój pomysł czekamy do 21 września. Autorki 30 najciekawszych propozycji wygrają buty godne prawdziwej księżniczki biegowych ścieżek – najnowsze adidas Energy Boost.

Agencja Good. wraz z marką adidas poszuka Biegającej Księżniczki

Agencja Good., w ramach wygranego przetargu, przygotowała dla firmy adidas koncepcję eventu, zainspirowaną historią Kopciuszka, w której dzięki butom adidas Energy Boost dziewczyny staną się prawdziwymi Biegającymi Królewnami.

Wydarzenie odbędzie się w już w weekend 13-14 września w okolicach warszawskiej Agrykoli. Zabawa ma wzbogacić globalną kampanię ATL-ową marki adidas o lokalne angażujące środki, a także podkreślić połączenie technologii, komfortu i pięknego wyglądu butów biegowych adidas Energy Boost. Skierowana jest do biegających mieszkanek Warszawy. Daje szansą przeżycia ciekawej przygody i urozmaicenia dla codziennych treningów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ideę kreatywną oraz pomysł akcji opracowała agencja Good. Za przygotowanie kampanii i strony internetowej konkursu odpowiedzialna jest agencja Goldbach Interactive Poland.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jesteś gotowa by zostać biegającą księżniczką? Dołącz do nas na  i na

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#biegajacaksiezniczka #boostyourrun