Desperados wierzy, że impreza to stan umysłu, a każdy może imprezować tak, jak chce – nie ważne z kim ani gdzie. W tym roku marka powraca do swoich imprezowych korzeni, nawiązując współpracę z jednym z najbardziej rozpoznawalnych artystów wśród Gen Z – Tymkiem. Idea przewodnia kampanii – „Bierz, co chcesz” zachęca do wychodzenia poza narzucone ramy oraz życia na własnych zasadach. Hasło to jest wzmacniane dzięki wykorzystaniu znanego imprezowego kawałka – „Język ciała” autorstwa Tymka, w którego refrenie pojawia się właśnie zwrot „Bierz, co chcesz”. Link ten pozwoli na stworzenie unikalnej, wyróżnialnej i łatwej do zapamiętania kampanii.
Działania prowadzone będą we wszystkich kanałach – telewizji, digitalu, mediach społecznościowych, PR, a także w punktach sprzedaży. Dodatkowo, na półkach pojawią się dedykowane opakowania. Spot można oglądać od 18 kwietnia.
Zobacz również
Jedyna taka loteria
Kampanii wizerunkowej towarzyszy największa loteria konsumencka w historii Desperadosa – „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”. Dzięki innowacyjnemu konceptowi, uczestnicy mogą wybierać nagrody, o które zawalczą. Codziennie do zgarnięcia są imprezowe nagrody: Despe-lodówki, Despe-kurtki, Despe-pufy, głośniki JBL, vouchery Going oraz kasa. Aby mieć szansę na wygraną, należy kupić promocyjny produkt i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki. Loteria trwa od 17 kwietnia do 30 września.
– W tym roku prezentujemy przełomowy koncept, w którym po raz pierwszy w kategorii piw smakowych, nawiązujemy współpracę z rozpoznawalnym wśród Gen Z artystą i wykorzystujemy jeden z najpopularniejszych imprezowych kawałków – mówi Julia Lewicka, Senior Brand Managerka Desperados.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Wiemy, że młodzi dorośli chcą żyć na własnych zasadach i bawić się tak, jak mają ochotę, bez podążania utartymi ścieżkami. Dlatego idea „Bierz co chcesz” spaja nasze wszystkie działania, podkreślając zarówno pozycjonowanie marki, szeroką ofertę produktową, jak i samą mechanikę loterii – dodaje Lewicka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kreację ATL marki, komunikację digital i w mediach społecznościowych odpowiedzialna jest agencja Artegence. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Spot wyreżyserował Szymon Pawlik, a wyprodukowało Watchout Studio. Materiały POSM stworzyła agencja Global Shopper Marketing. Organizatorem loterii jest G3. Działania PR prowadzi agencja HOPE.