Big-Active prezentuje kampanię herbat zielonych z mieszankami egzotycznych owoców

Marka Big-Active wystartowała z nową kampanią reklamową herbat zielonych. Spot emitowany jest w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych takich jak Telewizja Polska, TVN i Polsat oraz w Internecie.
O autorze
1 min czytania 2018-01-25

Herbaty zielone marki Big-Active łączą w sobie najwyższej jakości składniki, nieoczywiste połączenia smakowe i różnorodność. W ofercie marki znajdziemy bogate kompozycje egzotycznych owoców i barwnych płatków kwiatów, które nadają im niepowtarzalny smak. To jednak nie wszystko! Herbaty zielone marki Big-Active są też bogate w benefity.

Zielona herbata kojarzona jest przede wszystkim z chwilami relaksu – w takich momentach spożywamy ją najczęściej. Jednak herbata ta idealnie sprawdzi się również w innych okolicznościach. Celem najnowszej kampanii marki Big-Active jest zachęcanie konsumentów do tego, by zielona herbata towarzyszyła im nie tylko w czasie wytchnienia, ale w najróżniejszych sytuacjach w ciągu całego dnia. Spot pokazuje więc dzień z życia aktywnej kobiety, której nieodłącznie towarzyszy smakowity produkt.

Kampania herbat zielonych Big-Active cieszy się silnym wsparciem w telewizji oraz Internecie. Link do spotu dostępny jest m.in. na oficjalnym kanale YT marki.

Za przygotowanie oraz nadzór produkcyjny nad kampanią odpowiadała agencja Change/Serviceplan. Spot został wyreżyserowany przez Annę Maliszewską, a produkcja była po stronie studio OTO Film. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Dentsu Aegis Polska. Działania PR powierzono agencji Big Picture.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o tych i innych produktach marki znaleźć można na stronie www.big-active.pl.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się