Działania obejmą ogólnopolskie stacje telewizyjne, kanały tematyczne, a także media społecznościowe oraz promocje w puntach sprzedaży.
Big-Active, lider sprzedaży rynku herbat zielonych, czerwonych i funkcjonalnych, wystartował z jesienną odsłoną kampanii „Dopełnienie Dobrych Chwil”. Ośmiosekundowe spoty sponsorskie pojawią się w ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych z grupy TVP (TVP 1, TVP 2), Polsat Media (Polsat) oraz TVN, a także w kanałach tematycznych każdej ze stacji. Ponadto, działania komunikacyjne będą wspierane w social media oraz poprzez promocje in-store.
Zobacz również
– Tegorocznej jesieni skupiamy się na komunikacji herbat zielonych oraz czarnych aromatyzowanych z oferty Big-Active. Zależy nam na wzroście świadomości konsumentów w zakresie tych segmentów rynku. – mówi Krzysztof Beling, Senior Brand Manager marki Big-Active – Warto podkreślić, iż dzięki dotychczasowym inwestycjom Big-Active jest najbardziej widoczną marką w mediach spośród konkurencyjnych herbat1. Jesteśmy przekonani, że nasza jesienna kampania wpłynie na jeszcze lepsze wyniki Big-Active w każdym z segmentów – dodaje Krzysztof Beling.
Kampania potrwa nieprzerwanie od 5 października 2015 r. Za jej kreację i realizację odpowiada agencja Engine. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaCom. Za działania z zakresu Public Relations i doradztwa komunikacyjnego odpowiedzialna jest agencja BrandLab.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing