Każdy przyszły i obecny analityk biznesowy może liczyć na solidną dawkę wiedzy podczas konferencji „Big Data – bigger opportunities”, która odbędzie się 17-18 kwietnia w Szkole Głównej Handlowej.
Organizator konferencji – Studenckie Koło Naukowe Statystyki w SGH – już po raz czwarty wychodzi naprzeciw oczekiwaniom osób zainteresowanych analityczną stroną biznesu. Na uczestników konferencji czeka cykl warsztatów i prelekcji prowadzonych przez doświadczonych praktyków, pracujących dla firm takich jak SAS Institute, PwC, Bank Millennium, Schneider Electric, Havas Media Group, Algolytics i Synerise. Dzięki różnorodności tematów wydarzenie usatysfakcjonuje zarówno osoby zainteresowane bankowością, zarządzaniem ryzykiem, marketingiem online, analitycznym konsultingiem, jak i te o bardziej technologicznym zacięciu. Ponadto w tym roku w ramach konferencji odbędzie się również panel dyskusyjny z udziałem ekspertów, poświęcony zagrożeniom i kontrowersjom, jakie może nieść ze sobą Big Data.
Zobacz również
Pierwszego dnia konferencji – 17 kwietnia – odbędą się warsztaty oraz panel „Big Data – bigger inequalities? Mroczna strona Big Data”, drugiego dnia – 18 kwietnia – cykl prelekcji. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, będzie jednak obowiązywać rejestracja. Więcej szczegółów na profilu SKN Statystyki na Facebooku oraz na stronie sknstatystyki.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]