Big Picture prowadzi działania komunikacyjne kampanii Coca-Cola x Local Heroes

Coca-Cola kontynuuje współpracę z Big Picture. Kultowa marka ponownie powierzyła agencji realizację działań komunikacyjnych, związanych z najnowszą kampanią Coca-Cola x Local Heroes, której hasłem przewodnim jest #ExpressYourTaste.
O autorze
1 min czytania 2020-03-04

Coca-Cola zaprosiła do współpracy Local Heroes, w efekcie czego powstała limitowana kolekcja ubrań i akcesoriów, czerpiąca inspirację z kultowego hasła marki – #ExpressYourTaste. Głównymi elementami projektu, wokół których prowadzone są działania komunikacyjne, to kolekcja ubrań i akcesoriów, wydarzenie oraz loteria konsumencka. Kampania ma zwracać uwagę na naturalną potrzebę młodych ludzi do wyrażania siebie, swojego stylu i smaku, a marka Local Heroes idealnie wpisuje się w tę ideę poprzez swoje projekty oraz wartości, które reprezentuje. Kolekcję ubrań i akcesoriów będzie można zobaczyć wyłącznie w salonach marki Sizeer oraz zdobyć jedynie w loterii konsumenckiej, która wystartowała 2 marca br. w Messenger Coca-Cola. 

Agencja Big Picture odpowiada za całościową obsługę tej kampanii w obszarze PR. Aktywności public relations obejmują m.in. przygotowanie strategii komunikacji z mediami oraz współpracę z influencerami, a także realizację tych działań. Big Picture odpowiada również za obsługę komunikacyjną eventu dla mediów i influencerów, prezentującego kolekcję. Za obsługę kampanii odpowiedzialny jest zespół lifestyle, kierowany przez Kamilę Kończak. Koordynacją działań po stronie agencji zajmuje się Aleksandra Kiljan, PR Consultant, która na co dzień odpowiada m.in. komunikację marek premium oraz projekty specjalne.