fot. Materiały Prasowe Big Picture
Aleksandra i Katarzyna to konsultantki z bogatym doświadczeniem w komunikacji lifestyle’owej. Specjalizują się w tworzeniu strategii oraz realizacji kampanii zintegrowanych, wspierających cele biznesowe, a także napędzających rozwój marek. Do tej pory zajmowały się zarówno tworzeniem od podstaw wizerunku lokalnych brandów, jak i miały okazję implementować globalne strategie na polski rynek.
Zobacz również
Aleksandra Kołakowska w Big Picture pracuje od stycznia 2021 roku. W agencji zajmuje się kompleksową obsługą PR projektów brandowych – głównie dla liderów branży FMCG, w tym marek wrażliwych. Koordynowała działania m.in. dla: Coca-Cola, Herbapol-Lublin S.A., Oatly, czy Super Menu. Zajmowała się także realizacją projektów dla marek alkoholowych z portfolio William Grants and Sons (The Balvenie, Glenfiddich, Monkey Shoulder, Hendrick’s Gin), CEDC (Campari), czy Brown-Forman (Finlandia Vodka). Współtworzyła i egzekwowała strategie dla Elektrowni Powiśle, Panasonic i Technics oraz marki Rituals Cosmetics w związku z jej wejściem na polski rynek. W ostatnim czasie odpowiadała także za komunikację otwarcia gdańskiej restauracji White Marlin.
W branży PR od 2013 roku. W 2020 pełniła funkcję rzeczniczki prasowej Galerii Mokotów oraz Galerii Wileńskiej. Wcześniej pracowała m.in. dla marek Prosto Label, Levi’s, Jack Daniel’s Tennessee Whiskey, Bosch Professional, Avalon Extreme czy Westfield Arkadia. Wieloletnie doświadczenie składające się na pracę po stronie agencji, klienta oraz redakcji, pozwala jej tworzyć strategię oraz budować konteksty komunikacyjne dostosowane do indywidualnych potrzeb marek.
Katarzyna Rodzoch ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży. Z Big Picture związana jest od czerwca 2022 roku. W agencji odpowiada głównie za PR produktowy największych marek konsumenckich takich jak: Garnier, Jack Wolfskin, Tubądzin itd. Realizowała też działania dla love brandów z portfolio Mondelez Polska (Milka, Oreo), koordynowała działania dla marek wrażliwych takich jak: Durex, Grant’s czy Tullamore D.E.W., a także odpowiadała za komunikację warszawskiej restauracji La Luce. Wcześniej przez kilka lat prowadziła działania z zakresu media relations oraz tworzyła strategie komunikacji dla marek fashion – zarówno polskich, jak i zagranicznych brandów, m.in. Liu Jo, Ecco, Intimissimi/Calzedonia, Solar czy Gino Rossi. Dbała także o wzrost świadomości i widoczności dla branży beauty, realizując projekty dla The Body Shop, Oriflame, Embryolisse czy Oio Lab. Współpracowała także z sektorem FMCG, uczestnicząc i prowadząc projekty dla Żywiec Zdrój i Bracia Sadownicy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Aleksandra i Katarzyna są członkiniami zespołu Lifestyle zarządzanego przez Karolinę Pękalską oraz Monikę Roth-Jaczynowską, które w agencji pełnią funkcję Head of Lifestyle Communications.
Słuchaj podcastu NowyMarketing