– Od dłuższego czasu nie utylizujemy już naszych reklam wielkoformatowych, ale przerabiamy je na atrakcyjne eko gadżety. Tym samym nasze reklamy dostają nowe życie a my mamy realny wpływ na otaczające nas środowisko. Ze skazanych na zaleganie na wysypiskach odpadów powstają estetyczne i użyteczne rzeczy. Zachęcamy „Noś się EKO bo to w dobrym stylu – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za marketing i komunikację w ING Banku Śląskim.
Idea przerabiania siatek wielkoformatowych na torby zakupowe powstała przy akcji „Moje miasto”, w 2017 roku, w której zaproszeni przez bank artyści prezentowali to, co w ich mieście jest dla nich bliskie i wyjątkowe. Powstało sześć subiektywnych, unikatowych, prac przedstawiających: Katowice, Warszawę, Białystok, Gdańsk, Gdynię i Sopot. Prace zostały zaprezentowane mieszkańcom na siatkach wielkoformatowych zlokalizowanych w centrach miast.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Po zakończeniu akcji bank przerobił te siatki na torby zakupowe i rozdał klientom w oddziałach. Skala zainteresowania była ogromna i wszystkie wyprodukowane torby rozeszły się w szaleńczym tempie. Obecnie na EKO gadżety bank przerabia również inne wielkoformatowe reklamy. W sumie powstało już 7400 sztuk toreb, plecaków, nerek i etui na laptopy.