Wdrożenie składa się z kilku faz. Każda z nich obejmować będzie inny obszar Banku. Pierwszym krokiem jest zoptymalizowanie ruchu przesyłek, jakie pojawiają się w Banku każdego dnia i jakie są z niego wysyłane. Optymalizacja dotyczy nie tylko obsługi dokumentacji, ale również procesów wewnątrzbankowych.
Nasza współpraca z Santander Consumer Bankiem rozpoczęła się od dobrego zrozumienia sytuacji bieżącej oraz celów biznesowych, jakie są stawiane przed projektem – mówi Bartosz Łopiński, prezes Billennium. – Banki to nie zielone wyspy, które nie mają wdrożonych rozwiązań. Wręcz przeciwnie – jest ich często bardzo wiele, a czasami nawet zbyt wiele. Implementacja jakiegokolwiek rozwiązania bez dokładnego zrozumienia specyfiki działalności i ograniczeń organizacyjnych nie ma sensu, gdyż kończy się kolejnym systemem wymagającym dodatkowych zasobów i kosztów obsługi. Owocem naszego projektu będą jeszcze bardziej usprawnione procesy i dostęp do informacji – kluczowe elementy wspierające pozytywne doświadczenia Klientów współpracujących z Bankiem na co dzień.
Zobacz również
Billennium Paperless to platforma informatyczna, której rdzeniem jest moduł klasy BPM. System złożony jest z dodatkowych modułów funkcjonalnych, które wspólnie z usługami outsourcingowymi w zakresie przetwarzania dokumentacji współtworzą spójną, zintegrowaną platformę wspierającą firmy w zakresie analizy, optymalizacji i monitorowania procesów biznesowych. Unikatowość Billennium Paperless polega na tym, że rozwiązanie może funkcjonować zarówno w klasycznej formie (środowisko posadowione na infrastrukturze Klienta), jak i w chmurze (bez potrzeby inwestowania we własną infrastrukturę programowo-sprzętową).
O nawiązaniu współpracy z Billennium zdecydowało to, że firma dobrze zrozumiała specyficzne potrzeby naszego Banku i co najważniejsze, zaoferowała korzystne i elastyczne rozwiązanie do nich dostosowane. Spodziewam się, że intensywna praca, która nas czeka podczas wdrażania narzędzia Billennium Paperless będzie równie owocna jak dotychczas – mówi Rafał Szmuc, Członek Zarządu, Dyrektor Pionu Technologii i Operacji w Santander Consumer Banku.
Oprócz usługi Paperless, Billennium oferuje systemy klasy BPM i CRM, a także dostarcza najlepszych specjalistów w ramach outsourcingu zasobów ludzkich. Klientami Billennium są m.in. Roche, Cyfrowy Polsat, Orange, ADP, Siemens, PLL LOT, PPPL i PKP. Firma jest Mecenasem Technologicznym Teatru Polonia i Och-Teatru.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing