„Hard and Soft”, czyli najnowsza trasa koncertowa Billie Eilish, rozpocznie się 29 września w Quebecu. W związku z tym piosenkarka, zdobywczyni licznych nagród i autorka m.in. piosenki „No Time to Die” do najnowszej części przygód Jamesa Bonda (2021), nawiązała współpracę z Google Maps. Wszystko po to, aby pozytywnie wpłynąć na świat wokół nas i przyczynić się do ochrony przyrody.
Koncerty Eilish odbędą się w 43 miastach na całym świecie, a wszystkim fanom w znalezieniu ekologicznego środka transportu i roślinnych smakołyków w pobliskich lokalach gastronomicznych pomoże Google Maps. Na mapach Google pojawią się informacje na temat tras oszczędnych pod względem zużycia paliwa, spacerów, rowerów miejskich i dostępnych opcji użycia transportu publicznego.
Zobacz również
Dodatkowo w 10 miastach, które wkrótce będą gościły Billie, artystka podzieli się z miłośnikami muzyki swoimi rekomendacjami na temat restauracji. W tej części projektu udział biorą: Atlanta, Baltimore, Chicago, Detroit, Los Angeles, Minneapolis, Nashville, Nowy Jork, Filadelfia i Waszyngton. Jak znaleźć lokale, które poleca gwiazda? Wystarczy przewinąć stronę z mapą wybranego miasta i zapoznać się z listą „zielonych polecajek”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Jestem tak podekscytowana, że zobaczę was wszystkich na moich pokazach w nadchodzących miesiącach i że będziemy współpracować, aby zmniejszyć nasz zbiorowy ślad węglowy, jeśli chodzi o transport i to, co jemy. Każde działanie ma znaczenie, bez względu na to, jak duże lub małe, a razem możemy naprawdę zacząć leczyć naszą piękną planetę. Dzięki Mapom Google każdy będzie miał łatwy dostęp do zasobów, które pomogą podejmować świetne, zrównoważone decyzje, gdy przyjdziecie na moje show. Dziękuję za troskę. Do zobaczenia wkrótce! – czytamy w oświadczeniu wydanym przed Billie Eilish.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: blog Google/Facebook
PS Sztuczna inteligencja udoskonali galę nagród GRAMMY. AI wspiera przemysł muzyczny
Organizatorzy gali wręczenia nagród GRAMMY w 2024 roku postanowili wykorzystać AI do stworzenia m.in. treści do social mediów. Wszystko po to, aby widzowie mogli jeszcze bardziej cieszyć się muzycznym świętem.