– „Liczę do trzech i…” – zapewne wiele z nas słysząc w dzieciństwie takie słowa, wiedziała, że za chwilę trzeba będzie zrobić coś bardzo szybko. Ten znany nam wszystkim „sposób pośpieszania” zdecydowaliśmy wykorzystać w najnowszym spocie Biotebal, by mocniej zaakcentować szybkość działania produktu – tłumaczy Agnieszka Wojtyniak, copywriter w Opus B
Bohaterka spotu stawia przed swoimi rzęsami trzytygodniowe wyzwanie, które można wykonać tylko przy pomocy serum na porost rzęs – Biotebalu Rzęsy XXL. Młodzieńczy, lifestyleowy charakter i upływ czasu podkreślony przyciągającymi uwagę zmianami strojów, nadały przekazowi lekkości.
Zobacz również
Spoty o długości 30’, 15’ pojawią się w największych stacjach telewizyjnych. Kampanię wyprodukował Lemon Film, za postprodukcję odpowiedzialna była ICE. Spot wyreżyserowała Iwona Bielecka.