Wersja drukowana pisma trafia do 35 800 czytelników zrzeszonych w Klubie WINIARY, a magazyn w formie elektronicznej jest już dostępny do pobrania bezpłatnie na stronie www.winiary.pl.
BITEME!concept został wybrany do zrealizowania projektu dla marki WINIARY w ramach wygranego przetargu, w którym uczestniczyły 3 agencje.
Zobacz również
– Za pośrednictwem magazynu długofalowo utrzymujemy bliski kontakt z naszymi konsumentami, dlatego szukaliśmy agencji, która przygotuje jak najbardziej atrakcyjną i zaskakującą propozycję odświeżenia treści i szaty graficznej magazynu, jak również tak przearanżuje pismo, by było jeszcze bardziej przejrzyste i przyjazne czytelnikom – mówi Robert Kołacz, redaktor naczelny magazynu „NOWA KUCHNIA OD KUCHNI” marki WINIARY – BITEME!concept przekonał nas m.in. propozycją przeprojektowania magazynu do formuły i stylistyki zbliżonej do zachodnich publikacji kulinarnych i popularnych pism lifestylowych– podkreśla Kołacz.
W ramach kontraktu agencja odpowiadała za opracowanie zawartości 40-stronicowego magazynu: artykułów, przepisów kulinarnych i sesji zdjęciowej, ilustrującej przepisy, a także za wdrożenie nowej koncepcji graficznej pisma, przeformułowanie jego treści i układu.
Pierwsze zmiany widać już na okładce, która ma m.in. przeprojektowaną winietę. Znaczące modyfikacje zaszły także wewnątrz magazynu marki WINIARY „NOWA KUCHNIA OD KUCHNI” – wprowadzono nowy layout, który poprzez proste fonty, stonowaną i spójną stylistykę dodaje pismu elegancji, ale także więcej funkcjonalności.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Skupiliśmy się na podejściu typograficznym, by ułatwić nawigację po magazynie, a przez zastosowanie wielu infografik staraliśmy się lepiej wyeksponować treści. Użyliśmy wysokojakościowych zdjęć potraw z wykorzystaniem perspektywy POV, dzięki czemu dania prezentowane w magazynie „je się oczami”. Ponadto zachęcają one czytelników do wypróbowania przepisów we własnej kuchni – opowiada Kamil
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Prandota-Prandecki z BITEME!concept – Zastosowaliśmy mini fotoreportaż z wykorzystaniem zdjęć redaktorów naczelnych magazynu, w naturalnym, kuchennym otoczeniu, podczas przygotowania dań. W najnowszym numerze umieściliśmy również ich autorskie przepisy. Kolejny zabieg wspierający budowanie relacji z czytelnikiem to wprowadzenie cyklu „Smakowity pojedynek na noże i widelce”, w którym czytelnicy dzieląc się swoimi pomysłami na danie z użyciem produktu marki WINIARY, mogą wygrać udział w wyjątkowej, kulinarnej sesji zdjęciowej i pokazać się na łamach pisma w kolejnym numerze.
Magazyn „KUCHNIA OD KUCHNI” (obecnie „NOWA KUCHNIA OD KUCHNI”) został stworzony w 1999 roku, z myślą o najwierniejszych konsumentach marki WINIARY. Aktualnie ukazuje się dwa razy w roku. Od ponad dekady prezentowane są w nim apetyczne przepisy ilustrowane zdjęciami, porady żywieniowe, ciekawostki kulinarne oraz nowości z portfolio marki WINIARY. Magazyn zmieniał się na przestrzeni lat, podążając za trendami kulinarnymi i oczekiwaniami Klubowiczów. Przez wiele lat był dostępny tylko w formie papierowej, obecnie wydawany jest również w wersji elektronicznej.
Agencja BITEME!concept współpracuje z marką WINIARY od października 2015 r. w ramach przygotowania strony wizualnej i redakcyjnej magazynu „NOWA KUCHNIA OD KUCHNI” marki WINIARY.