Decyzja Bitget o sponsorowaniu Juventus Women’s Team była inspirowana składem firmy. 40% pracowników na stanowiskach kierowniczych w Bitget to kobiety, a giełda jest pracodawcą równych szans bez względu na płeć. Sponsorowanie Juventus Women to zarazem ucieleśnienie zobowiązania Bitget do zwiększenia możliwości zawodowych dla kobiet, jeśli chodzi o rynek kryptowalut i inspirowania ich do bycia najlepszą wersją siebie.
– Czujemy głęboką więź z Juventus Women, których sportowe osiągnięcia i duch już zapisały się na łamach historii rekordów piłkarskich. Wierzymy, że sponsorowanie Juventus Women’s Team przybliży temat kryptowalut żeńskiej grupie odbiorczyń na szerszą skalę i zmotywuje kobiety do wykorzystania możliwości, jakie daje życie. Jesteśmy pewni, że to partnerstwo rozwinie się w długotrwałą relację, która będzie działała na korzyść wszystkich stron – powiedziała Gracy Chen, dyrektorka zarządzająca Bitget.
Zobacz również
– Jesteśmy zachwyceni współpracą z Bitget i podzielamy ich zaangażowanie w promowanie równości płci i wzmacnianie pozycji kobiet we wszystkich branżach, czy to w sporcie, czy w technologiach cyfrowych. Jako utytułowany klub piłkarski wiemy, jak ważne jest zapewnienie równych szans dla wszystkich i jesteśmy dumni, że możemy być związani z firmą, która podziela nasze wartości – dodała Tiziana Di Gioia, chief commercial officer Juventusu.
Sponsorowanie Juventus Women przez Bitget jest częścią wysiłków giełdy podejmowanych, aby zainspirować kobiety do zaznajomienia się branżą kryptowalut. Umieszczając markę w domenie publicznej i uczestnicząc w wydarzeniach mających na celu zwiększenie świadomości działalności firmy, Bitget pomaga włączyć branżę do głównego nurtu życia społecznego dla nowej generacji użytkowników.
Umowa sponsorska Juventus Women’s wzmacnia również działania Bitget w obszarze przyciągania większej liczby kobiet do świata kryptowalut. Branża ta tradycyjnie była zdominowana przez mężczyzn, ale zaczyna następować zmiana demograficzna, w której aktywa cyfrowe stają się bardziej atrakcyjne dla szerokiej grupy użytkowników sieci, w tym kobiet.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W 2021 roku Juventus Women został pierwszym włoskim klubem z tak doskonałym sezonem, wygrywając wszystkie swoje mecze ligowe. W kolejnym sezonie zawodniczki Juventusu dotarły do ćwierćfinału UEFA Women’s Champions League. Juventus Women zdobyła dotąd pięć tytułów ligowych, w tym dwa tytuły Coppa Italia i trzy tytuły Supercoppa Italiana.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W 2021 roku Bitget został oficjalnym sponsorem Juventus First Team. Logo firmy znajduje się na rękawach koszulek meczowych drużyny. Umowa została przedłużona na sezon 2022/23. Wraz z Juventusem, Bitget rozpoczyna globalną kampanię Take Your Shot, która inspiruje ludzi do większej odwagi w dążeniu do realizacji swoich marzeń, niezależnie od płci.