Podczas wydarzenia zebrani pasjonaci tematów marketingowych i brandowych uczestniczyli w wykładach, prowadzonych przez doświadczonych ekspertów. Pojawiły się cztery bloki tematyczne: Marketing, Sprzedaż. HR w IT i Budowanie marki. W dwóch salach, usytuowanych na przeciwległych biegunach TAURON Areny Kraków, młodzi fanatycy biznesu czerpali praktyczną wiedzę.
Wachlarz tematów był mocno zróżnicowany, organizatorzy zadbali, by każdy uczestnik znalazł pozycję dla siebie. W trakcie wykładów odbywały się również tematyczne warsztaty, na których uczestnicy rozwiązywali case studies. Osób uczestniczących w poszczególnych wykładach oraz zajęciach podczas eventu łącznie było aż 600.
Zobacz również
Krakowska edycja Bitspiration 2018 to nie tylko kuźnia praktycznej wiedzy, to przede wszystkim networking. Umożliwienie uczestnikom poszerzania sieci kontaktów biznesowych było jednym z najważniejszych elementów konferencji. Służyła do tego przestrzeń do przerwy kawowej oraz strefa chill z grami planszowymi. Uczestnicy wskazali właśnie networking oraz atmosferę, jak i całą ideę wydarzenia za największe (tuż obok wysoko ocenionej merytoryki wystąpień) plusy Bitspiration.
Sporą popularnością wśród młodych przedsiębiorców cieszyły się również stoiska: ściana żelek, bieżnia VR, stoisko HackYeah, hologram, poławiacz słodyczy, gry planszowe i logiczne oraz szereg innych atrakcji i konkursów.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Organizatorzy podkreślają kluczową rolę partnerów w organizacji eventu. Bitspiration 2018 w Krakowie zostało zrealizowane dzięki pomocy: Miasta Kraków, Województwa Małopolska, Kancelarii Chabasiewicz-Kowalska oraz wielu innych. Pełna lista partnerów jest dostępna na stronie internetowej konferencji.