Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Biuro podróży Almatur klientem Biura Podróży Reklamy

Almatur wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do przeprowadzenia półrocznej kampanii promującej ofertę letnią obozów i wyjazdów turystycznych dla dzieci i młodzieży.
O autorze
1 min czytania 2022-01-20

Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna – po kilkuletniej przerwie – współpracę z Biurem Podróży i Turystyki Almatur. Agencja wspiera marketera w przygotowaniu i prowadzeniu kampanii skierowanej do dzieci i młodzieży, oferty letnich obozów tematycznych, oraz wakacyjnych wyjazdów. Kampania, która prowadzona będzie pod hasłem „Całą EKIPĄ na Wakacje” właśnie startuje i potrwa do czerwca.

Grupą docelową kampanii są dzieci i młodzież w wieku 10-18 lat, oraz ich rodzice. 

Do zadań agencji należy m.in. przygotowanie serii dziesięciu „memowych” filmów wideo, realizacja grafik oraz tekstów do postów na platformach społecznościowych Almaturu takich jak: Instagram, YouTube i TikTok, przygotowanie kreacji specjalnej edycji koszulek Almaturu do akcji „Przyprowadź Przyjaciela” oraz „Całą EKIPĄ na Wakacje”. Agencja zorganizuje także kampanię influencerską, obejmującą TikTok (20 influencerów) i Instagram (10 influencerów).  Zajmie się też emisjami filmów na wszystkich wymienionych wcześniej platformach społecznościowych i publikacjami na blogach. Agencja podejmie także temat kreacji mailingów oraz stworzenie tutoriala promocyjnego Almaturu, dotyczącego rodzaju i możliwości promocji, jakie oferuje biuro dla stałych i nowych Klientów.

Cieszymy się, że Almatur, nasz dawny klient, wrócił do nas po kilku latach przerwy i że od razu mamy możliwość uczestniczenia w tak ciekawym projekcie, skierowanym do bardzo wymagającej, a jednocześnie bardzo „wdzięcznej” grupy odbiorców – mówi Agnieszka Sosnowska, CEO agencji Biuro Podróży Reklamy.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Biuro Podróży Reklamy współpracowało z Almaturem w latach 2013–2017 obsługując tę markę w social mediach, jak i realizując kampanie reklamowe, m.in. z udziałem Marcina Gortata.

Na lato 2022 r. Almatur przygotował ponad 500 obozów tematycznych w ponad 80 miejscowościach na terenie całego kraju. W ofercie firmy znajdują się również zagraniczne obozy młodzieżowe i kursy językowe w kilkudziesięciu państwach świata.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się