Głównym elementem kampanii jest program lojalnościowy skierowany do managerów biurowych i sekretarek. W ofercie programu znalazły się między innymi: notatnik, etui, torby, mini głośnik, zegarek Samsunga.
Akcja będzie reklamowana na Facebooku oraz za pomocą działań SEM w Google. Promocję wesprą bannery emitowane w Google Display Network, mobile oraz remarketing. Za emisję i kreację reklam odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy. Kampanię po stronie agencji nadzoruje Robert Sosnowski. Landing page kampanii to http://www.leitz.com/pl-PL/Promotions/Be-Ahead/.
Zobacz również
„Wybraliśmy agencję Biuro Podróży reklamy ze względu na jej duże doświadczenie, zarówno w obszarze social media marketingu, GDN a także z uwagi na wcześniejszą udaną i efektywną współpracę. Mamy nadzieję, że dzięki odpowiedniej strategii reklamowej i dobrym kreacjom nasz program lojalnościowy dotrze do osób odpowiedzialnych za zakupy artykułów biurowych dla firm” – mówi Anna Jerzmanowska – trade marketing manager w Esselte Polska.
Kampania potrwa 4 miesiące.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce