Biuro Podróży Reklamy będzie odpowiedzialne za opracowanie strategii komunikacyjnej, realizację usług graficznych oraz web developerskich, opracowanie koncepcji aktywacji oraz przygotowanie strategii mediowej dla tego internetowego sklepu specjalizującego się w sprzedaży elektroniki użytkowej, sprzętu AGD, sprzętu i akcesoriów fotograficznych, zabawek oraz sprzętu i narzędzi ogrodowych.
Umowa została podpisana na rok. Pierwsze działania w ramach startującej właśnie współpracy będą miały miejsce jeszcze w lipcu.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Opiekę nad projektem po stronie klienta sprawuje Piotr Marszałkowski, UX/ Marketing, natomiast po stronie agencji Robert Sosnowski, Managing Director, Agata Lenartowicz, Project Manager oraz Kamila Abram, Junior Project Manager.