Marcin Gortat jako twórca Fundacji „MG13. Mierz wysoko” współpracuje z Biurem Podróży Almatur już drugi rok. Fundacja została utworzona w 2009 roku i ma na celu m. in. pomoc młodym ludziom w realizacji sportowych marzeń, a także promocję zdrowia i zdrowego trybu życia.
Tegoroczna akcja marketingowa Almatur będzie miała postać konkursu, który będzie skierowany do wszystkich młodych ludzi chcących spróbować swoich sił w wyścigu o nagrody. Do wygrania jest 14 piłek i 14 koszulek z autografami Marcina Gortata. Zabawa organizowana jest pod hasłem „Dokończ… i wygraj!”. Akcja będzie polegała na rozwinięciu rozpoczętego przez Marcina Gortata zdania, znajdującego się w komiksowym dymku, na konkursowej grafice. Konkurs będzie realizowany na Facebook, potrwa 6 tygodni i będzie miał 14 edycji. Konkurs rozpocznie się 8 maja i potrwa do połowy czerwca. Za pomysł, realizację, przeprowadzenie akcji i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja interaktywna Biuro Podróży Reklamy.
Zobacz również
Agencja Biuro Podróży Reklamy przez kolejny rok zajmuje się obsługą Biura Podróży Almatur w social media. Współpraca trwa od 2013 roku i została przedłużona na rok 2015.
W 2014 roku agencja była odpowiedzialna za pomysł i realizację kampanii internetowej z udziałem Marcina Gortata pt. „Gdzie jest piłka?”. Konkurs również był organizowany we współpracy z Fundacją Marcina Gortata.
Almatur jest liderem wśród organizatorów wypoczynku dla dzieci i młodzieży. Co roku z jego oferty korzysta ok. 25 000 młodych ludzi. Tylko na najbliższe wakacje biuro przygotowało 300 propozycji obozów tematycznych (w większości o charakterze sportowym i sportowo-rekreacyjnym) w 63 miejscowościach w Polsce. Oprócz tego biuro proponuje bogatą ofertę wyjazdów zagranicznych i kursów językowych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing