Biuro Reklamy TVP rozpoczyna współpracę z Kanałem Sportowym

Biuro Reklamy TVP i Kanał Sportowy rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na nowo otwartej platformie www.kanalsportowy.pl oraz w aplikacji mobilnej i Smart TV.
O autorze
1 min czytania 2022-11-03

Biuro Reklamy TVP i Kanał Sportowy rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na nowo otwartej platformie www.kanalsportowy.pl oraz w aplikacji mobilnej i Smart TV.  

Kanał Sportowy został założony pod koniec 2019 roku przez czterech dziennikarzy sportowych: Mateusza Borka, Tomasza Smokowskiego, Krzysztofa Stanowskiego i Michała Pola.  Kanał na YouTube subskrybuje już ponad 900 tys. osób, a opublikowane na nim materiały zanotowały łącznie ok. 420 mln wyświetleń. 

Strona internetowa www.kanalsportowy.pl daje użytkownikom  dostęp zarówno do programów nadawanych na żywo, jak i do materiałów archiwalnych. W niedalekiej przyszłości platforma będzie oferować  widzom formaty specjalne i wydarzenia do których wydawca pozyska prawa sportowe.

– Współpraca z Kanałem Sportowym jest dla nas uzupełnieniem oferty digital o unikatowe i jakościowe treści  sportowe. Jako broker z dużym doświadczeniem będziemy wspierać naszego partnera w monetyzacji jego treści w środowisku multiscreen, a jednocześnie oferować reklamodawcom kompleksowy produkt sportowy. Dzięki tej współpracy umacniamy się na pozycji lidera sportowych treści wideo – mówi Adrian Wojtaszek, Zastępca Dyrektora ds. mediów interaktywnych w Biurze Reklamy TVP.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kanał Sportowy udostępnił swoją aplikację mobilną w wersji na systemy iOS i Android. Wkrótce uruchomiona zostanie także aplikacja na smart TV – w wersjach na urządzenia z Android TV oraz dla telewizorów Samsung i LG.

Słuchaj podcastu NowyMarketing