Biuro Reklamy TVP i Kanał Sportowy rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na nowo otwartej platformie www.kanalsportowy.pl oraz w aplikacji mobilnej i Smart TV.
Kanał Sportowy został założony pod koniec 2019 roku przez czterech dziennikarzy sportowych: Mateusza Borka, Tomasza Smokowskiego, Krzysztofa Stanowskiego i Michała Pola. Kanał na YouTube subskrybuje już ponad 900 tys. osób, a opublikowane na nim materiały zanotowały łącznie ok. 420 mln wyświetleń.
Zobacz również
Strona internetowa www.kanalsportowy.pl daje użytkownikom dostęp zarówno do programów nadawanych na żywo, jak i do materiałów archiwalnych. W niedalekiej przyszłości platforma będzie oferować widzom formaty specjalne i wydarzenia do których wydawca pozyska prawa sportowe.
– Współpraca z Kanałem Sportowym jest dla nas uzupełnieniem oferty digital o unikatowe i jakościowe treści sportowe. Jako broker z dużym doświadczeniem będziemy wspierać naszego partnera w monetyzacji jego treści w środowisku multiscreen, a jednocześnie oferować reklamodawcom kompleksowy produkt sportowy. Dzięki tej współpracy umacniamy się na pozycji lidera sportowych treści wideo – mówi Adrian Wojtaszek, Zastępca Dyrektora ds. mediów interaktywnych w Biurze Reklamy TVP.
Kanał Sportowy udostępnił swoją aplikację mobilną w wersji na systemy iOS i Android. Wkrótce uruchomiona zostanie także aplikacja na smart TV – w wersjach na urządzenia z Android TV oraz dla telewizorów Samsung i LG.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing