Biznes z Łodzi pozdrawia całą Polskę

We wrześniu Łódź będzie promowała biznes i inwestycje na niemal 400 nośnikach w największych miastach w Polsce. W dużych stacjach telewizyjnych zobaczymy spot promocyjny, w którym wystąpili pracownicy łódzkich firm. Autorem koncepcji kampanii oraz spotów jest agencja MOSQI.TO.
O autorze
1 min czytania 2014-09-02

„Łódź Pozdrawia” jest największą kampanią, jaką zrealizował UMŁ. Od maja do października w całej Polsce można oglądać billboardy z charakterystycznymi hasłami z motywem pozdrawiania i blendami w kolorach Łodzi: żółtej, różowej, niebieskiej i czarnej. W maju odbyła się premiera pierwszego spotu. Zagrali w nim wyłonieni w drodze castingu łodzianie w różnym wieku.

Fabryki pomysłów z Łodzi pozdrawiają

1 września rusza czwarta odsłona kampanii – „Łódź Gospodarcza”. W całej Polsce pojawi się niemal 400 kreacji na billboardach i citylightach. Wśród haseł zobaczymy: „Fabryki pomysłów z Łodzi pozdrawiają drapacze chmur z Warszawy”, „Wolne wieczory z Łodzi pozdrawiają nadgodziny przy biurku”, „Otwartość na biznes z Łodzi pozdrawia open space z Krakowa” czy „Kierowniczki z Łodzi pozdrawiają weekendy w pracy”.

– „Łódź Gospodarcza” ma pokazać ogromną zmianę, która dokonała się w Łodzi w ciągu ostatnich lat. Przyciągamy coraz więcej inwestorów, sektory IT, BPO czy usługi transportowe rozwijają się niezwykle dynamicznie, powstaje wiele nowych miejsc pracy i kierunki studiów. Z tą odsłoną kampanii pojawimy się nie tylko w TV czy na outdoorze, ale także na wrześniowych targach – mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi, odpowiedzialny za całość kampanii.

– W „Łodzi Gospodarczej” hasła nadal w lekki i zapadający w pamięć sposób mają pokazywać atuty Łodzi. Ale to nie wszystko. Przygotowaliśmy także „łódzkie fiszki”, w których w oryginalny sposób pokazujemy Łódź w liczbach: ilość uczelni, ilość firm w poszczególnych sektorach gospodarczych, ale także jakość życia, tereny zielone, transport publiczny. W tej samej konwencji stworzyliśmy scenariusz spotu biznesowego, który już od dziś można oglądać w TV oraz w kanale YouTube Łodzi oraz MOSQI.TO – mówi Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca MOSQI.TO.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spotted: Łódź

W stacjach Telewizji Polskiej iTVNu pojawią się spoty, w których wystąpili pracownicy łódzkich i zagranicznych firm. Tłem są wnętrza zarówno biurowców i siedzib korporacji, jak i przestrzeni biznesów kreatywnych – zrewitalizowanych wnętrz charakterystycznych, łódzkich fabryk.

Kampania „Łódź Pozdrawia” ruszyła w maju tego roku i potrwa do końca października. Billboardy zobaczymy w Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, na Śląsku i w Łodzi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spoty
Scenariusz: MOSQI.TO
Reżyseria: Piotr Szczepański
Muzyka: L.Stadt
Produkcja: Anagram Film

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Spoty ukażą się we wrześniu w telewizji:
TVN, TVN 24, TVN Biznes, TVP 1 i 2.

Wartość wrześniowej odsłony kampanii „Łódź pozdrawia”:1731150,00 zł brutto