Bjorn Ståhl zajmuje 7 miejsce w rankingu najlepszych dyrektorów kreatywnych świata, według The Big Won Report. W branży reklamowej pracuje od 29 lat, z czego przez 11 był związany z agencją Lowe w Sztokholmie i Londynie. Od 13 lat pracuje w INGO Stockholm, jako executive creative director/chief creative officer, jest również członkiem zarządu. Pod jego sterami agencja przebyła drogę z kreatywnego niebytu do ważnych międzynarodowych wyróżnień: 6 miejsce w rankingu Fast Company „Most innovative Companies in the world” 2017”, tytuł Agencji Roku Eurobest 2017 oraz 3 miejsce w rankingu najlepszych agencji Cannes Lions 2016.
Björn był jurorem w wielu prestiżowych konkursach. Na swoim koncie ma ponad 200 nagród, w tym Titanium I Grand Prix Cannes Lions oraz Black Pencil D&AD.
Zobacz również
Konkurs Kreatywności
Rekordowe 1265 prac do KTR zgłosiło 230 podmiotów, w tym m.in.: agencje reklamowe, studia projektowe, domy produkcyjne i postprodukcyjne, domy mediowe, media, marketerzy, muzea i teatry, a nawet urzędy miast. Jury oceniać będzie prace w 3 kategoriach: Communication, Design oraz Craft. Nagrody zostaną przyznane podczas gali 7 czerwca, br.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach