Bialski Klub Sportowy i Profi Credit współpracują ze sobą od stycznia 2016 r. Jej najbardziej widocznym elementem jest oczywiście umieszczenie sponsora w nazwie klubu. Logo Profi Credit jest też wyeksponowane między innymi w hali, na parkiecie, na strojach zawodniczek, stronie klubu, w spotach reklamowych i biletach, karnetach, programach. Jednocześnie klub oferuje sponsorowi obecność w świadczeniach typu hospitality, czy wybranych wydarzeniach, których jest organizatorem. Wartość zaangażowania finansowego Profi Credit utrzymuje się na stałym stabilnym poziomie, umożliwiając klubowi dalszy rozwój.
– Nasza polityka sponsoringowa koncentruje się na wspieraniu ważnych lokalnie inicjatyw – mówi Sławomir Pawlik, dyrektor wykonawczy w Profi Credit. – Tak się szczęśliwie złożyło, że w Bielsku-Białej mamy ekstraligowy klub, grający w Orlen Lidze. Współpraca z zawodniczkami sprawia, że nasze logo trafia do kilkudziesięciu tysięcy fanów siatkówki w wielu halach w Polsce. Do tego trzeba dodać widzów transmisji telewizyjnych. Poza tym klub angażuje się już poza boiskiem w fantastyczne przedsięwzięcia i projekty, które są bliskie także Profi Credit. Wspólnie realizujemy kolejną edycję „Bezpiecznie z Profi Credit”. Naszym nowym wspólnym projektem będzie „Siatkarska Akademia”.
Zobacz również
Po niedawno zakończonej I edycji akcji edukacyjnej „Bezpiecznie z Profi Credit” obydwaj partnerzy planują rozwinąć ją na kolejne regiony. Jednocześnie dostrzegają potencjał w mikrodziałaniach sportowych w szkołach. W tym sezonie uruchomią całkiem nowy projekt „Siatkarska Akademia”. Będzie on adresowany do uczniów szkół podstawowych z Bielska-Białej i okolic. Celem projektu jest aktywizacja i promocja sportu wśród dzieci, co w przyszłości ma się przełożyć na poprawę ich kondycji fizycznej i zdrowia. Profi Credit jest sponsorem głównym przedsięwzięcia.
– Gdy rozważaliśmy decyzję o rozwoju współpracy, przekonała nas wizja władz klubu. Po drugiej stronie spotkaliśmy partnera, który planuje rozwój, myśli biznesowo, realnie ocenia sytuację – podkreśla Sławomir Pawlik – Jednocześnie ma pomysł, jak zaangażować i zintegrować wokół pozytywnych emocji lokalną społeczność. Ta idea jest dla nas może nawet ważniejsza niż sportowe trofea, bo daje trwalsze efekty. Chcemy brać w tym udział i mamy pierwsze sukcesy.
Stabilny sponsor tytularny to nie jedyna zdobycz klubu. Tuż przed sezonem BKS Profi Credit Bielsko-Biała zawarł trzyletni kontrakt z norweskim szkoleniowcem Tore Aleksandersenem. Na nowo został ustalony skład drużyny, który łączy to co najlepsze – doświadczenie z młodzieńczym zapałem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Nasz plan trzyletni zakłada postęp wynikowy co roku – zdradza Andrzej Pyć, prezes Bialskiego Klubu Sportowego S.A. – W każdym sezonie chcemy być coraz lepsi. W obecnym mierzymy w pierwszą „szóstkę” Orlen Ligi, w kolejnym chcielibyśmy walczyć o medal, a za 3 lata znaleźć się w finale Mistrzostw Polski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Współpraca Profi Credit i BKS rozpoczęła się od zwykłego sponsoringu, który przeobraził się we wspierające zaangażowanie sponsora tytularnego. Instytucja finansowa wielokrotnie podkreślała, że ten obszar swojej działalności traktuje bardzo odpowiedzialnie, długoterminowo i aktywnie.