Black Friday również dla czworonogów – Brit Care organizuje edukacyjno-sprzedażowe livestreamy

Z okazji Black Friday marka Brit przygotowała specjalny Brit Weekend. Jako pierwsza firma z branży weterynaryjnej w Polsce, zorganizuje trzy streamy zakupowe, które będą miały dodatkowo wymiar edukacyjny oraz charytatywny.
O autorze
2 min czytania 2021-11-26

Live shopping przeżywa prawdziwy boom, a największy rozwój notuje w Chinach. Jeszcze w roku 2020 wartość sprzedanych tą drogą produktów wyniosła ok. 150 mld dolarów. Bieżący rok zdaniem ekspertów powinien zamknąć się w kwocie bagatela 300 mld (!) dolarów*. Inne regiony świata nie pozostają w tyle, także w naszym kraju coraz więcej marek decyduje się na ten model sprzedaży. Brit jest pierwszą marką zoologiczną w Polsce, która organizuje akcję live shopping.

Transmisje zostaną przeprowadzone poprzez aplikację Corner Live 25 i 26 listopada o godzinie 18:00, a także 27 listopada o godzinie 15:00, co da zainteresowanym klientom więcej możliwości do skorzystania ze specjalnych promocji. W trakcje trwania streamów, prowadzący będą nie tylko sprzedawać produkty, ale również pokazywać różne rodzaje relacji właściciela z psem oraz prowadzić dyskusje tematyczne z ekspertami Brit. Cała kampania będzie miała także silnie charytatywny charakter – część dochodów uzyskanego podczas transmisji marka Brit przeznaczy na określone zbiórki, które zostaną wybrane przez współpracującymi z nią twórców oraz ich fanów.

W transmisjach wezmą udział: Marta Grądzik, ekspert Brit i prowadząca kanał marki na YT, Natalia Sisik, popularna TikTokerka, która będzie pełnić rolę prowadzącej, a także lifestylowe influencerki: Magda Jagnicka, Michalina Grzesiak, Zuzanna Borucka. Mimo zróżnicowanej tematyki, na jaką można natrafić na ich kanałach, na pewno łączy je jedno – miłość do zwierząt domowych, o której chętnie opowiedzą w trakcie streamów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marta, ekspert Brit, będzie odpowiedzialna za merytoryczną część transmisji, wspierając odpowiedzi dotyczące żywienia i well-beingu psów oraz udzielając specjalistycznych informacji dotyczących produktów Brit. Natalia Sisik zadba o utrzymanie odpowiedniego kształtu streamów, moderując dyskusję i będąc łącznikiem między użytkownikami a uczestnikami transmisji. Influencerki pokażą z kolei różne podejścia do posiadania czworonoga oraz opowiedzą o charytatywnym wymiarze akcji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Cała transmisja będzie odbywać się za pośrednictwem aplikacji Corner Live, umożliwiającej bezpośrednią interakcję między marką a klientami podczas transmisji sprzedażowej na żywo. Corner Live, jako pierwsza aplikacja Live Commerce w Polsce, umożliwia dokonywanie zakupów podczas livestreama bezpośrednio w aplikacji, co zdecydowanie wpływa na wygodę konsumentów.

Elementem stałym w każdej transmisji będzie również sprzedaż produktów marki Brit Care. Wszystkie produkty będą z okazji Black Friday objęte specjalnymi promocjami – między innymi zniżkami do 50%, czy ofertami 1+1. Udział w streamach będzie można wziąć poprzez profil firmy @BritPolska w aplikacji Corner Live. W tym celu należy pobrać aplikację, zarejestrować się, następnie odszukać profil marki i cieszyć się zakupowymi transmisjami. Streamy odbędą się 25.11 o godz. 18:00, 26.11 o godz. 18:00 oraz 27.11 o godz. 15:00.

* Źródło: Magazyn Online Marketing, lipiec 2021r.